Hier druk met alles regelen, over minder dan 2 weken de sleutel. Wat een gedoe allemaal, wel leuk gedoe....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:er staat hier op het moment 1 interessant huis te koop met een haak er aan, het is alleen leuk als de boer wiens land aangrenzend aan het perceel ligt bereid is een stukje te verkopen voor een normale prijs....
toch nog eens goed voor gaan zitten en eventueel de verkopende makelaar er bij betrekken , heb eerder met hem van doen gehad en dat is wel ene geschikte kerel verder.
maar heb er een hard hoofd in dat eventuele verkoop van die grond voor een normale prijs, de boer van wie het is ken ik namelijk ook en dat is toch echt wel een zakenman zeg maar , tis ook gewoon een mooie recht toe, recht aan , rechthoekige akker, dus niet een raar stukje, uitstulping of wat dan ook waar hij extra moeite voor moet doen qua bewerking.
avaluna schreef:Sonja_vR schreef:er staat hier op het moment 1 interessant huis te koop met een haak er aan, het is alleen leuk als de boer wiens land aangrenzend aan het perceel ligt bereid is een stukje te verkopen voor een normale prijs....
toch nog eens goed voor gaan zitten en eventueel de verkopende makelaar er bij betrekken , heb eerder met hem van doen gehad en dat is wel ene geschikte kerel verder.
maar heb er een hard hoofd in dat eventuele verkoop van die grond voor een normale prijs, de boer van wie het is ken ik namelijk ook en dat is toch echt wel een zakenman zeg maar , tis ook gewoon een mooie recht toe, recht aan , rechthoekige akker, dus niet een raar stukje, uitstulping of wat dan ook waar hij extra moeite voor moet doen qua bewerking.
Niet geschoten is altijd mis, maar idd mijn ervaring is ook dat boeren slecht afstand doen van een geschikt stukje land, zeker zo bij huizen...
Verder weer veel ontwikkelingen, leuk, hoor, veel plezier en succes, allemaal!
Themba schreef:Spannend. Oefen je paraaf heel goed... Kun je straks heeeeeeeel vaak zetten.
Wij zouden tien dagen voor de overdracht spullen van de notaris krijgen. Nou ondertussen zitten we een week voor tijd en hebben we nog niks binnen. Gebeld ja druk druk... Denk ja maar wij betalen ook om alles geregeld te krijgen. Moeten ze volgende week niet gaan zeuren als het geld van ons er niet optijd opstaat.
Heel irritant dit.
_MelloW_ schreef:Ik kom ook even binnen vallen. Wat zijn dat toch spannende tijden he? Wij gaan vanmiddag voorlopig koop contract tekenen. Word ons eerste koophuis. Ik vind het nog steeds een gek idee.
zerena schreef:_MelloW_ schreef:Ik kom ook even binnen vallen. Wat zijn dat toch spannende tijden he? Wij gaan vanmiddag voorlopig koop contract tekenen. Word ons eerste koophuis. Ik vind het nog steeds een gek idee.
Je bent alweer sneller als mij
Ik wacht nog steeds op de makelaar.
Wanneer is de officiele passeer datum?
jeannaa schreef:Ik woon op ongeveer 5 kilometers hihi! Mijn broer is makelaar
jeannaa schreef:Mijn broer is eigenaar van Ans de Wijn Woningen. Zijn kantoor zit aan de hoofdingang van Galgenwaard en is dus werkzaam in deze buurt. Het is natuurlijk best een moeilijke tijd als makelaar zijnde en ik zou dus denken dat een makelaar juist moeite zou doen... Ovrigens vind ik de makelaar waar wij nu bezig zijn ook niet echt actief...