Nog geen ervaring met hulp. Ik woon nog thuis en heb pas 4 maand een relatie.
Broertje lief is heel handig met timmeren. Weet wat ie doet en vraagt alles hoe ik mn bed wil. Zelfs mee gereden na de ikea. Wacht nu oo mn lattenbodem. Wel 30 km rijden maar hij doet t graag.
Papa is cv monteur. Wie zeer seccuur is. Vloerverwarming en badkamer is dus ook al in orde.. verder geen idee wat mn schoonouders kunnen nog niet mee bezig.
Pepernoten liggen altijd eind aug begin sept in de winkels. Ik was van de week al kerstballen aan het prijzen. Lang saam aan word t tuincentrum omgebouwd. Nog niet volledig. Nu themas maken met jaar rond spullen en daarna word kerst toegevoegd..
Haha Marley, kerstboom op 1 november al staan; das wel heel vroeg
De pepernoten had ik vorige week ook al gespot Echt belachelijk eigenlijk. Ik koop ze nog niet. Moet het eerst nog wat vroeger donker worden en echt richting herfst gaan.
Verheug me wel best op de winter en kerst enzo Eerste kerst in ons gezellige huis
Ik verheug me daar ook op. De kerstboom komt er hier meestal in als Sinterklaas geweest is Meestal de zaterdag of de zondag erna.
We hadden vorig jaar voor het eerst een nepboom en dat is me wel goed bevallen eigenlijk. Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat met de kitten met de kerstboom Met de vorige kat geen last gehad gelukkig........
Zolang ik alleen ben komt er geen kerstboom, vind ik ook zo triest Twee vriendinnen hadden van die ballen in een grote vaas met lichtjes en dat vond ik wel erg leuk!
Gaan we het al over kerstmis hebben Ik heb daar echt nog niet overnagedacht.....
En pepernoten die liggen al vanaf half aug hier in de winkel.
@ Mootje: die vazen vind ik idd ook wel leuk
Verder hier 2 hele gezellige housewarmings gehad en echt leuke dingen gekregen. Een hele mooie tuinkachel. Hortensia's in manden, vaste tuinplanten en heel veel bonnen voor van alles en nog wat.
Ik vind het ook maar van die verplichte dingen, niets voor mij. En sinds wij in 2009 1 gezinslid moeten missen, is het helemaal anders geworden.
En verder... is het mij gewoon veeeeeeeeeeel te koud in die maanden
SAKKIA
Geplaatst: 04-09-12 08:43
Oh wilde net mijn kerstboom van vorig jaar laten zien
Wij hadden trouwens ook echt een kl*tenkerst afgelopen jaar, maar ik ben nog nooit zover dat ik het dan niet meer gezellig wil maken e.d.
Nou mijn schoonvader heeft alle rolgordijnen opgehangen Heb gisteren ook tegen Arjan gezegd dat ik toch wel iets wat moe werd van zijn eigen initiatief. Hij doet het volgens mij alleen maar omdat ze bang zijn dat we het allemaal niet af krijgen. Zijn ouders blijven maar roepen dat we nog heel erg veel moeten doen e.d. Nou ja de huizen moeten nog schoon en de kledingkasten moeten nog ingepakt worden. Volgens mij moet dat haalbaar zijn in bijna 2 weken, waarvan ik ook nog 1 hele week vrij ben. Heb me maar voorgenomen me er verder niet meer druk over te maken
Lekker laten praten Sakkia.... T is jullie huis en jullie nemen de tijd. Maar het lijkt me idd wel haalbaar als dat het enige is wat nog moet gebeuren.
doom
Geplaatst: 04-09-12 08:50
Zo meiden, ik lees uiteraard mee !!! Ik ben ook gek op de kerst, en mijn kerstboom komt ook zeker weer dit jaar te staan! Nog even zien waar ik tegen die tijd de kerstboom dan neerzet, maar eerst maar eens wonen
Nog maar 4 weken en dat is het zover !! Van het weekend hebben wij foto's gemaakt voor ons huis voor de verhuiskaartjes
dit is de foto geworden met onze kleine vriend erbij!
door het uploaden niet helemaal mooi meer, maar het gaat om het idee voor jullie haha Verder zijn we in onze huurwoning nu alles al aardig van de muren aan het afhalen.. scheelt weer
SAKKIA
Geplaatst: 04-09-12 08:51
Er is ook al heel veel verhuisd he. In het oude huis staat geen volle dozen want die brengen we direct over. Dus afgezien van de kledingkasten staat alleen de grote meubels er nog.........
Ik ben ook alleen maar heb zeker de kerstboom staan. Standaard liggen er dan cadeautjes voor familie en vriendinnen onder. Staat gezellig en iedereen komt nog eens binnen gevallen.
Verhuizen. Poeh! Dat lijkt mij echt drama. Haha
manzano
Geplaatst: 04-09-12 08:57
Hahahahaha nou stuur hem maar hier langs hoor Sas!! Dan weet ie pas wat "nog veel moeten doen" is