Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaygee

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 17:31

Het is zo jammer dat traprenovatie zo duur is, want dat is eigenlijk het enige wat ik mooi vind. :o

Ik ben vandaag ook gezwicht voor zijden bloemen, gelijk 3 mooie flesvazen erbij gekocht. Ze staan nu te pronken op de voortafel :D

De hypotheek is nu officieel rond, dus gelijk de huur opzeggen en vanavond ga ik bij een kennis verhuisdozen ophalen en ga ik morgen maar vast het een en ander inpakken..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 17:34

Nou wij hebben vandaag verf uitgezocht. Grijs hadden we zo gepakt en toen moest wit nog.. Dacht dat dat het simpelste zou zijn maar dat was uiteindelijk het moeilijkst haha. Nooit geweten dat er zoveel soorten wit zouden zijn. :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 17:38

Kaygee, gefeliciteerd!
Foto van de vazen met bloemen?? :D

jildau, wat herkenbaar :+ Wij hadden voor buiten iets met een ijsblauwe gloed. Vond ik wel erg mooi. Zit daaraan te twijfelen voor de deurkozijnen binnen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 17:43

Haha ja voor ons is het voor binnen. Bijna alle muren en plafond. We hebben nu RAL 9010 ofzo gekozen in plaats van helemaal spierwit.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:04

Kentaro schreef:
Kaygee, gefeliciteerd!
Foto van de vazen met bloemen?? :D

Dankje!

AfbeeldingAfbeelding

Haha ja onbegrijpelijk dat er zo veel tinten "wit" zijn :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:10

Ral 9010 is toch witwit of ben ik nou in de war met 9001? Maar idd, mééééén wat een tinten wit :').

Thanks voor de links naar die kussentjes, maar ook dat is het weer niet helemaal voor mij..
Zelf maken? Wel een goed idee, zal mijn schoonzusje eens lief aankijken. Zelf kan ik dat echt niet haha, vrees dat dat gooien gaat worden :=.

Leuk die vaasjes! Ik wil zelf van die hele strakke hoge, maar vind deze ook echt geweldig! Waar heb je die vandaan? Of heb ik eroverheen gelezen?

Zo, net het sleutelkastje een beetje opgefleurd... 2 fotootjes van ons aan de voorkant (dat is een soort prikbord) en een roosje die ik heb laten drogen. Komt van het bosje bloemen toen we een half jaartje wat hadden :D. Ben benieuwd naar de reactie als-ie straks thuiskomt!

Ik wil in de toekomst een nieuwe bank.. Heb nu een loungebank zeg maar, maar vind het allemaal veel te groot in de kamer. Daarbij heb ik nog een losse hocker van ruim 1x1 :'). Wil een rechte bank en dan een chaise longue in het erkertje. Zit dus gister voor het geintje op marktplaats te kijken, zie ik me toch een mooie! Maarja.. Het moet helaas nog even wachten..

Leuk knutselprojectje die kast. Is het wel echt hout? Mijn schoonouders moesten tijdelijk een ander, gemeubelleerd huis in en daar stond ook zoiets, maar dan was echt geen hout. Leek wel op zo'n laagje wat eroverheen zat. Hoop dat jij dat niet hebt!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:15

Yv_ schreef:
Leuk die vaasjes! Ik wil zelf van die hele strakke hoge, maar vind deze ook echt geweldig! Waar heb je die vandaan? Of heb ik eroverheen gelezen?

Groenrijk!

Je sleutelkastje klinkt leuk!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:32

Kaygee, raprenovatie is nu bij 1 van de bouwmarkten in de aanbieding... Weet alleen niet meer welke :+
Gefeliciteerd met de hypotheek!
Manz, hoeveel weegt jouw kat dan wel niet :D
Yv, bij Dalani had je laatst van die schattige bankjes zonder rug, met van die krullende armleuningen. Dat zou echt schattig staan bij jou!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:39

Kilo of 6??? Geen idee. Kon hem bij de dierenarts niet laten wegen, want hij was niet zo lief O:)
Moet ik thuis nog eens doen.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:40

Mootje schreef:
Kaygee, raprenovatie is nu bij 1 van de bouwmarkten in de aanbieding... Weet alleen niet meer welke :+

Thanks! *gaat zoeken*

Mijn kat trippelt met nageltjes uit, rondjes over zeil (ze is een beetje %) ) en dat kan al mega-irritant zijn. Ze is hooguit 4 kg.

*edit: gevonden :list:

Karwei, 15%
Laatst bijgewerkt door Nic op 16-07-12 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:42

Ooooh dat met nagels is nog veeeeeel irritanter :=

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:44

Ze is echt zooooo lief, maar een beetje... raar :?
Ze klopt niet helemaal en stokdoof, geen evenwicht ook.
Maar écht de liefste kat van de wereld :j alleen soms raakt ze de weg kwijt in de kamer :=
Laatst bijgewerkt door Nic op 16-07-12 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:45

Nicolle, bij de praxis zie ik net :) wel alleen met zo'n stomme pas!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:47

Die kost een tientje, echt belachelijk.
Alleen als om het idee had ik die niet gekocht :o

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:51

Wilde net zeggen bij de praxis, maar we hebben iets van 16 treden per trap, dus echt voordelig is dat niet :P (en het was van het weekend bij eigen huis en tuin en zo makkelijk op maat maken vond ik het ook niet :o

Wat leuk zeg die vaasjes met bloemen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:53

Wat leuk om dit topic weer door te spitten, ik was er 6 topic geleden ook bij hihi.
Ik wil oeven ons mooie kastidee laten zien. Momenteel hebben we 2 boomstammen in huis staan met losse stukken, dit wordt dus een kast. Zo halen we de natuur naar binnen :D

(zo handig dat mijn vriend 3D tekenaar is :D )
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 0065_n.jpg

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:34

Kentaro schreef:
Gister zaten we bij de Gamma bij de kleurtjes te kijken (mijn god, wat een kleuren heb je :P ) Wat is dat moeilijk van zo'n staaltje! Eigenlijk moet je het inderdaad ergens op een muur zien! wij zijn er nog steeds niet uit, de kleur voor 1 muur (wel welke)

Ik ken het ..heb een weekje zo,n kleurenwaaier thuis gehad , en steeds vond ik een andere kleur
mooi .
Uiteindelijk een keus kunnen maken , een potje van 250 ML laten mixen .
Op de wand gesmeerd ...veels te donker ...was ik weer terug bij af :n
Uiteindelijk maar 2 tinten lichter genomen , en een passende wit tint erbij .
Dus sinds 2 nachten slaap ik weer in de slaapkamer *\o/* , het behangetje moet er wel
op 1 wand nog op .
Verder staat alles weer op z,n plek , gisteren voor het eerst weer TV gekeken op de bank . :D
De plinten moeten er nog tegen , maar dat is een mooi klusje voor mijn broer .
Nu nog goed nadenken wat waar moet komen te hangen .

Als het weer eens een beetje mee speelt zal ik foto,s maken .

@Kaygee gefeliciteerd .

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:46

Wij hebben met wit toen ook de verkeerde latex meegenomen met ons stomme hoofd 8)7
RAL 9001 (cremewit) in plaats van RAL 9010 (zuiver wit)
En wij zijn nou nét anti creme, brrrrrr

Voor wit-achtig wit op de muur zijn wij nu gegaan voor ehhh.... Ja dat was ook nog een gedoe.
:)* Hoornwit. :j

Die mist-kleur van Histor vinden we (gelukkig) wel mooi maar die is ook donkerder uitgevallen dan op het staaltje vind ik.

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 23:05

:wave:
Ik lees al een tijdje mee, want mijn vriend en ik gaan over 2 weken ook weer verhuizen. Nou ben ik nog heel erg aan het zoeken welke kleur muren we gaan nemen. Het moet passen bij een licht grijze laminaat vloer en donkere meubels. Iemand hier die ook een grijze vloer heeft? Of iemand die een idee heeft?
Ik speur al alle websites af op zoek naar inspiratie :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 23:29

Kan je helaas niet dé tip geven, kom er zelf ook niet erg uit qua kleur :P
Bij grijs past in het ieder geval ontzettend veel!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 02:40

RAL 9010 ? :+

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 08:49

Nicolletje schreef:
Wij hebben met wit toen ook de verkeerde latex meegenomen met ons stomme hoofd 8)7
RAL 9001 (cremewit) in plaats van RAL 9010 (zuiver wit)
En wij zijn nou nét anti creme, brrrrrr

Voor wit-achtig wit op de muur zijn wij nu gegaan voor ehhh.... Ja dat was ook nog een gedoe.
:)* Hoornwit. :j

Die mist-kleur van Histor vinden we (gelukkig) wel mooi maar die is ook donkerder uitgevallen dan op het staaltje vind ik.

Al die verschillende tinten wit.. Zo lastig hihi. Hebben op de wanden 9010 zitten en op het plafond echt wit wit. Volgens de schilder geeft dat meer diepte. persoonlijk vind ik de 9010 echt wel iets geler/creme achtig dan de wit wit.

Dit is trouwens echt een leuke site: http://www.aquanova-plaza.nl
(Zag daar een badmat dat goedkoper was dan bij Dalani?)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 09:19

Wat een leuke dingen!! (eigenlijk zouden we een pagina moeten hebben met alle linken....... Zoek me af en toe rot :+ )
Zag vanmorgen in de nieuwsbrief van Dalani précies wat ik wilde hebben!!!! Wist alleen niet dat het zo duur was....... (en dat komt nu zo niet uit :P )
Een handdoekenladder!! Had ik eens bij iemand in de badkamer gezien en was er weg van. Nergens te vinden natuurlijk.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 09:21

Oh die hebben ze echt heel vaak bij Dalani

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 09:24

Meen je dat?? Zijn de prijzen dan steeds hetzelfde of vershilt dat nog wel eens?