Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar t is dus normaal, nouja dat is goed om te weten dan
Dallista schreef:Lees net dat je dat full page refresh kan beperken op de Kobo Glo, van elke pagina tot max na elke zes pagina's.
Begrijp wel waar het vandaan komt en waar het voor nodig is maar mijn eerste reactie was echt "oh wat hinderlijk, deze loopt niet soepel"
Maar ik mag de Sony van een vriendinnetje nog eens lenen dus dan gaan we eens kijken of ik er aan kan wennen
Ben op het moment ook vreselijk hoofdpijngevoelig dus dat helpt ook niet
We zullen het meemaken

Shadow0 schreef:Ik geloof nooit dat ik daaraan kan wennen eigenlijk, want ik krijg van dat soort dingen echt heel snel hoofdpijn, en op mijn computerscherm wennen veel flitsen gewoon nooit. (Ik kan ook niet goed tegen onregelmatige verlichting bv.) Ik zou het graag eens proberen, maar ja, 't is zo duur en als het dan niet bevalt is het wel heel vervelend. Ik vond de manier van de Sony (de letters en het randje eromheen) niet storend, en zou eigenlijk niet weten waarom dat niet kan: tenslotte hoef je alleen de gebruikte pixels maar te resetten lijkt me.
echt veel mooier dan die wit met blauwe.
. Nu heb ik vaak de tablet er naast liggen om snel een woord of andere informatie op te zoeken, dat gaat dan weer veel makkelijker dan op de reader, daarbij zit daar alleen een vertaalprogje op, niet bijv. een Nederlands woordenboek dat ik soms nodig heb voor onbekende ingewikkelde termen of zo.
. Je moet je wel registreren om het te kunnen downloaden.