Zal dus wel zo horen. Het plavond is nu helemaal strak! Ben benieuuwd hoe het eruit gaat zien als het opgedroogd is. Nog 2 nachtjes slapen en dan brengen ze de keuken!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Helaas wel een tegenslag, het plafond waar fijn schuurwerk op zit slaat op sommige stukken wat geel uit.. Vanochtend gebeld, zei die dat als het niet weg trekt moet je er met een plantenspuit wat chloor op spuiten. Hier had ik eigenlijk al mijn twijfels bij, ga er niet zelf mee prutsen hoor.. Nu zag mijn vriend vanavond nog dat ze in 1 hoek het fijn schuurwerk niet goed hebben uitgesmeerd. Nu gaat ie morgen weer bellen en moeten ze maar langskomen en dan mogen ze het zelf maar gewoon oplossen. Snap er niks van, ze staan hier in de buurt bekend om hun netheid en dat ze heel precies zijn. Helaas voldoen ze dus niet helemaal aan onze verwachtingen.. Zilvermoon schreef:Ja het is een stompe deur, ook wel leuk idee trouwens die inbouwkasten op de muur waar de deur in wegschuift.. Heb je er veel aan? Of heb je er spijt van dat je ze vast op de muur hebt?
Wel een positief punt, tegelzetter is geweest en er zitten al wat tegels op en het wordt al best mooi!