[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Manjafiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 12:49

He Josefien, heb je een url van je webblog?

Gisteren nog verjaardag gehad van mijn vriendje. Nu precies 10 dagen en 1 maand voordat we gaan verhuizen. Ik ga vanaf vandaag inpakken! ;-).
De kelder hebben we gelukkig al eerder gedaan maar vanaf vandaag ga ik spullen in huis inpakken.

Patriciavt

Re: Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 13:02

Ffortuna, hoe is het gegaan??? :D

Spannend Josefien!!

Oef Manjafiek, spannend nog 10 dagen en 1 maand :):)
Inpakken is leuk, en straks uitpakken en alles op zijn plekje leggen is nog veel leuker :D :D

Wij zijn gisteren bij de hypotheker geweest en die heeft de laatste dingen op een rijtje gezet en de hypotheek is aangevraagd!! :D Nu wachten op de offerte.. iemand een idee hoelang dat ongeveer duurt??? Ik hoorde dat je de weken die je ervoor hebt ook écht nodig hebt :=

Voor ons geldt nog 7 weken en 4 dagen vanaf vandaag :D

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 13:31

ja ik heb een link maar geef die liever per pb niet zo online, want is natuurlijk privé.
Monique ik pb je ook even over iets vand e blog kom er niet ui.
Gisteren naar het huis geweest, alles is geslooopt, zal even een paar foto's plaatsen..vandaag weer even gterug voor verlichtingsplan, waar moet welke lamp komen (alles wordt ingefreesd zodat je geen draadjes ziet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:24

Nou wij hebben een huis inderdaad :D inmiddels heeft het geen badkamer en toilet meer (wel chemisch toiletje in de garage)... we gaan er een nieuwe in zetten dus zijn het hele weekend wezen slopen. Als het goed is wonen we er over precies 5 weken dus het word doorwerken!

Patricia, bij ons was alles (van koop tot tekenen bij de notaris) in 3 weken geregeld ;) dus als het snel móet kan het best.

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:29

oh jeetje een chemisch toilet dat is pas erg..
succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:32

Ja klopt, en daar moeten we het de komende 3 weken dus mee doen, hahaha. Gelukkig wonen we er (nog) vlakbij, en daarna zit er een spiksplinternieuwe prachtige badkamer in. Dus niks erg ;)

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:38

nog even spammen:
Afbeelding
lekker in de steigers (achterzijde) en raamkozijnen er al uit
Afbeelding
tussenmuur, keuken en vloer zijn al verwijderd..

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:42

en de toekomstige badkamer..
Afbeelding

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:44

sow, ruimte genoeg!!

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:45

mwah 1180 m3 :D _O- :')

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 00:25

Wij gaan morgen voor het tweede hypotheekgesprek naar de Rabo! Ben zo benieuwd, hopelijk weten we morgen meer of we 'ons' nieuwbouw huis kunnen kopen of niet. Hoop het echt enorm, vind het een super mooi huis waar we de komende jaren wel vooruit in kunnen. En dan kan ik eindelijk mn woonkeuken realiseren met openslaande tuindeuren naar de achtertuin :+: Zie ons er al helemaal wonen :D Nu maar hopen dat de bank dat ook zo ziet :D

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 10:04

Zo! Mooi huis Josefien! Ons huis is nog steeds niet verkocht. Denk dat ik maar lekker een andere makelaar ga zoeken, schiet niet op zo. :\

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 11:03

Wij krijgen vandaag een kijker!!
We hadden niet meer verwacht er 1 te krijgen voor onze verhuizing (30 juni de sleutel), dus was al begonnen met alles op zijn kop te zetten.
Nu snel alles weer in bakken onder het bed en in de kasten gooien.

vlooike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 12:32

Faelivrin schreef:
Zo! Mooi huis Josefien! Ons huis is nog steeds niet verkocht. Denk dat ik maar lekker een andere makelaar ga zoeken, schiet niet op zo. :\

Hoe lang staat je huis al te koop? Misschien dat je wat in prijs moet zakken?
Succes met de kijker Brainless.

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:21

succes @Brainless! hopelijk kijken ze niet onder het bed ;-)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:31

Makelaar van ons vertelde destijds dat de meeste huizen worden verkocht aan een van de eerste 5 kijkers óf pas na 2 jaar.
Bij ons klopte dat wel, bij alle vier de huizen waar we mee bezig zijn geweest. (ons oude huis, huis van oma, huurhuis en ons nieuwe huis)

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:08

Staat nu 4 maanden te koop dus dat valt nog wel mee, maar hebben al een heleboel kijkers gehad, alleen gaat onze makelaar nergens achter aan en laat het maar wat varen. Hebben zelfs al iemand voor de 2de keer gehad, zelfs daar gaat hij niet achteraan en laat het maar wat afhangen van de kijkers. Ja en dáár betalen we hem nou net niet voor.. :) Oh en de foto's van de tuin zijn in de winter gemaakt, erg veel bende was er toen in de tuin, nu staat hij helemaal nieuw beplant in bloei, maar hij weigert nieuwe foto's te maken. :\ En zelf mag ik het niet doen want kan niet bij Funda komen om het er op te zetten. := Kortom; heb niet echt het idee dat hij wil verkopen. En dat terwijl wij een huis op het oog hebben in Jaarsveld..

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:03

raar zeg, ik zou em stalken met foto's en berichten en telefoontjes!!!!!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:06

Wij mogen zelf nieuwe foto's maken (als we willen, bv met seizoenswissel) en deze naar de makelaar opsturen. Hun zetten deze dan voor ons op Funda.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:08

Foto's kunnen echt heel veel doen :j
Zorg dat je de kamer netjes maakt, en zo rustig en licht mogelijk, met alle lampen aan, en met een groothoek. Dat trekt veel kijkers :j

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:13

Ffortuna schreef:
Nou wij hebben een huis inderdaad :D inmiddels heeft het geen badkamer en toilet meer (wel chemisch toiletje in de garage)... we gaan er een nieuwe in zetten dus zijn het hele weekend wezen slopen. Als het goed is wonen we er over precies 5 weken dus het word doorwerken!

Patricia, bij ons was alles (van koop tot tekenen bij de notaris) in 3 weken geregeld ;) dus als het snel móet kan het best.

Wooo dat is snel!!!! Ik hoop dat het bij ons ook snel gaat :P
Alle stukken die er moeten zijn zijn er (werkgeversverklaringen etc) en we hadden al veel voorwerk gedaan.. hopen dat het bij ons ook snel gaat :D

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:22

Crisis Josefien, wat een huis :oo
Dat is een behoorlijk oppervlak om in te richten :P

Spannend cruesli!!! Ik duim voor je dat het allemaal kan en doorgaat!!

Fealivrin wat vervelend dat het zolang duurt.. heb je wel het idee dat de makelaar wat doet?
Nee dus lees ik.. nou ik zou idd lekker overstappen!!

Brainless, spannend!! Ik ben benieuwd!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:29

Wij zijn afgelopen weekend bij een paar bedrijven geweest voor offertes enzo voor de verbouwing. Ik kan niet wachten totdat we kunnen beginnen :D
Overal dubbelglas met een bovenlichtje met glas-in-lood, vloerverwarming met een donkergrijze natuursteen op de hele benedenverdieping, stroom gaan ze opnieuw trekken dus komen overal extra veel stopcontacten :P Plafonds worden opnieuw gemaakt, dus daar worden meteen spotjes in verwerkt.. De keuken gaan we volgende week uitzoeken, maar er komt sowieso een amerikaanse koelkast bij :D En dan de badkamer op de eerste verdieping, daar komt een inloopdouche met zo'n douchekolom met stortdouche, en een hoekbad, en een mooi badmeubel, en een zandkleurige natuursteen :D
*droomt weer lekker verder*

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:31

Wauw dat klinkt echt heel erg mooi Annemiek!!! :+:
Ben benieuwd straks naar het eindresultaat :P

Wij hoeven niets te verbouwen, hier en daar een kwast of een behangetje en dat is het :o
Dit huis stond trouwens net een week op funda toen wij gingen kijken, en stond er dus nog geen maand op toen ons bod werd geaccepteerd :P Sja dat is leuk je huis verkopen :P

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:39

Ohh das ook heerlijk, kopen en hup erin trekken :D