Gisteren nog verjaardag gehad van mijn vriendje. Nu precies 10 dagen en 1 maand voordat we gaan verhuizen. Ik ga vanaf vandaag inpakken!
.De kelder hebben we gelukkig al eerder gedaan maar vanaf vandaag ga ik spullen in huis inpakken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nu wachten op de offerte.. iemand een idee hoelang dat ongeveer duurt??? Ik hoorde dat je de weken die je ervoor hebt ook écht nodig hebt
inmiddels heeft het geen badkamer en toilet meer (wel chemisch toiletje in de garage)... we gaan er een nieuwe in zetten dus zijn het hele weekend wezen slopen. Als het goed is wonen we er over precies 5 weken dus het word doorwerken!
dus als het snel móet kan het best.
Zie ons er al helemaal wonen
Nu maar hopen dat de bank dat ook zo ziet
Oh en de foto's van de tuin zijn in de winter gemaakt, erg veel bende was er toen in de tuin, nu staat hij helemaal nieuw beplant in bloei, maar hij weigert nieuwe foto's te maken.
En zelf mag ik het niet doen want kan niet bij Funda komen om het er op te zetten.
Kortom; heb niet echt het idee dat hij wil verkopen. En dat terwijl wij een huis op het oog hebben in Jaarsveld..
Ffortuna schreef:Nou wij hebben een huis inderdaadinmiddels heeft het geen badkamer en toilet meer (wel chemisch toiletje in de garage)... we gaan er een nieuwe in zetten dus zijn het hele weekend wezen slopen. Als het goed is wonen we er over precies 5 weken dus het word doorwerken!
Patricia, bij ons was alles (van koop tot tekenen bij de notaris) in 3 weken geregelddus als het snel móet kan het best.

Plafonds worden opnieuw gemaakt, dus daar worden meteen spotjes in verwerkt.. De keuken gaan we volgende week uitzoeken, maar er komt sowieso een amerikaanse koelkast bij
En dan de badkamer op de eerste verdieping, daar komt een inloopdouche met zo'n douchekolom met stortdouche, en een hoekbad, en een mooi badmeubel, en een zandkleurige natuursteen

Sja dat is leuk je huis verkopen