Prairy schreef:We gaan naar onze favoriete sauna Elaisa in Maasmechelen. Dag entree is €55. Drankjes zijn ook niet goedkoop. Maar de ervaring is het waard om net wat meer uit te geven. We zijn regelmatige bezoekers van sauna's en deze is echt onze top favoriet. De rest is dan eigenlijk maar een slap aftreksel waar het meestal ook nog te druk is.
Devarana in Den Bosch is nog wel ok. Maar ook die is duur.
De aanbiedingen zijn misschien wel goedkoper, maar hutje mutje zitten is gewoon echt niet ons ding.
Zaterdag weer eens een goede score gedaan bij de AH, behoorlijk wat dingen met 70% korting, € 12,76 afgerekend voor spullen die normaal bijna € 36 zouden kosten. Blijft leuk.
Gisteren hebben we mijn Boshut zo goed als afgemaakt en ingericht, ik ben er echt super blij mee!
Gratis tuinhuis, binnen is het 3.70x3.70. Uitschuif bedbank voor € 85. Matras gratis. Nieuwe kleine kachel met oventje en kookzones € 300, moet nog een pijp op, die zijn prijzig. Geïsoleerde dakplaten marktplaats € 270. Schroeven (nieuw) om de dakplaten vast te zetten € 200HR++ raampjes € 100.
Tafeltje, kastje en secrétaire gratis. 2 stoeltjes € 15. 2 grote vloerkleden gratis. Bistro setje voor op de veranda gratis. Beits had ik nog staan. Hout afwerking met ons eigen hout, dus gratis. Lampjes en roze kleed van Ali, ongeveer €50.
Voor nog geen € 1.000 hebben we ons eigen vakantiehuisje gemaakt. Komend weekend doen we er een staycation
[ [url=m/4YLb6J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B9zHWD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tcg9pY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oKWO7T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een leuke plek.
Mooi ingericht.
Momenteel als we te fietsen gaan, neem ik 2 brood zakken mee.
Als ik dan onderweg blikjes zie liggen, doe ik 1 om hand en in de andere het blikje.
Heeft me afgelopen week al 6 euro opgeleverd