Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:manzano schreef:Ik bedoel meer voor dagelijkse dingen.... Voorraad, servies, boeken, kleding. Je kan amper kasten kwijt. Maar misschien hou ik gewoon van kastruimte haha.
Dat zie ik echt niet eigenlijk. Zelfs voor kledingkasten zie ik nog wel mogelijkheden.
Maar daarnaast - je hoeft niet altijd hoge kasten te hebben, en kasten hoeven niet altijd tegen een muur te staan. Ik zou dus een paar lage meubels tegen de wanden met radiatoren zetten (niet teveel) en wellicht 1 open roomdivider-achtig iets die los in de ruimte staat. En dan kun je de hele vliering en vide nog vol leggen.
Ik zou me inderdaad vooral zorgen maken over hoe heet het in de zomer is.
(En B&B kun je denk ik vergeten, daar staat Utrecht niet meer zo voor open. En veel VVE's verbieden het inmiddels ook. En ook terecht. Woningen zijn om in te wonen, en dit is zo te zien een prima woning.)
Suzanne F. schreef:Zo goedkoop is het niet hoor. Misschien raken we gewend aan die belachelijke prijzen? Deze is ook gewoon ruim 6200 euro per m2 he?
MarjanB schreef:Voor de zoekers, bellen jullie wel eens een makelaar om te kijken of er al interesse is voor een huis en of je bijvoorbeeld nog een stal mag bouwen op het perceel?
Anoeska27 schreef:MarjanB schreef:Voor de zoekers, bellen jullie wel eens een makelaar om te kijken of er al interesse is voor een huis en of je bijvoorbeeld nog een stal mag bouwen op het perceel?
Voor dat laatste kan je beter de gemeente bellen dan de makelaar. Wij hadden bijna een huis gekocht toen bij navraag bij de gemeente bleek dat er nooit een vergunning was afgegeven voor de garage (die we bij het huis wilden betrekken door het toevoegen van een gang). De makelaar wist van niets.