Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annetje schreef:Mijn vriend en ik zijn bezig met een huisje. De financiering is nog niet rond, maar we zijn wel vast over de indeling van het huis aan het nadenken. Nu is de woonkamer heel onlogisch en dus ben ik benieuwd hoe jullie deze in zouden delen.
De vorm van de woonkamer:
[ [url=m/5iHTxT.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben benieuwd wat jullie ideetjes zijn!
dems75 schreef:8nnemiek> ik vind de kleuren supermooi bij elkaar. Heb zelf ook iets in die richting. Hout/zwart/cognackleurige leren bank/Zeegroen en olijfgroen en een beetje blauw en oker.
Lijkt heel rommelig als ik het zo zeg, maar staat supermooi bij elkaar juist
vonneke schreef:DubbelDun schreef:Ik weet niet of ik de onderste keuken wel zo praktisch vind; veel loopruimte (niet echt alles onder handbereik) en met meerdere mensen echt niet te werken.
Daar zou ik dus ook echt niet goed van worden als ik steeds op en neer zou moeten lopen!
Doubtless schreef:Niet respectloos bedoeld hoor, maar dat is nou nog eens een bij elkaar geraapt "zooitje"![]()
vonneke schreef:Doubtless schreef:Niet respectloos bedoeld hoor, maar dat is nou nog eens een bij elkaar geraapt "zooitje"![]()
Ik zou helemaal gek worden in de kringloopwinkel...
DubbelDun schreef:@solleke: ik denk dat de kombi wel kan, maar bedenk je wel dat gietijzeren stoelen binnen niet alleen moeilijk te hanteren zijn, omdat ze zo zwaar zijn zal er ook meer mee geschoven worden en dat is funest voor een mooie vloer.