Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:[ Afbeelding ]
Dit jaar staat er opeens deze plant in mijn border. Ik trek het er erg makkelijk uit, dus ik vermoed toch wel ‘onkruid’. Via Google gezocht en die komt met allerlei soorten marihuana. Weet iemand van jullie wat dit voor spontane gast is?
noviceh schreef:Ik heb ook wat advies nodig. Graag zou ik de achtertuin in een mediterraanse sfeer willen, maar, met inheemse bloemen/planten/struiken/bomen. Wie heeft er leuke tips?
Ceetje_bokt schreef:[ Afbeelding ]
Dit jaar staat er opeens deze plant in mijn border. Ik trek het er erg makkelijk uit, dus ik vermoed toch wel ‘onkruid’. Via Google gezocht en die komt met allerlei soorten marihuana. Weet iemand van jullie wat dit voor spontane gast is?
Letizia schreef:Ik heb weer eens een vraag: ik wil mijn kleine voortuin (ong 1 meter breed) opnieuw aanleggen, de oude beplanting er uit, nieuwe er in. Ik weet wat ik er in wil. Maar nu ben ik begonnen met het verwijderen van de oude beplanting en de grond is zo kneiter hard. Lang leve de klein grond. Nu wil ik, voor dat de nieuwe beplanting er in komt, de grond verbeteren, maar dan moet ik er wel door heen zien te komen. Zou een grondboor een idee zijn om de grond losser te maken?
https://www.bol.com/nl/nl/p/grondboren- ... gcQAvD_BwE
Daarna compost er door?
noviceh schreef:Ik heb ook wat advies nodig. Graag zou ik de achtertuin in een mediterraanse sfeer willen, maar, met inheemse bloemen/planten/struiken/bomen. Wie heeft er leuke tips?
lique68 schreef:ik zag nog een post van klimplant Hop, staat bij mij langs de paardenbak en klimt in de struiken, het is aan komen waaien bij ons, vooral de hopbellen zijn echt heel gaaf en mooi, maar als je m plant, het is een woekeraar eerste klas, echt rekening mee houden, wel heel mooie klimplant
Marcella schreef:Lava granulaat toevoegen aan de bodem. Voeding en bodem verbeteraar.