Ik zag vanmiddag nog een prachtig plaatje van een overvolle pannekoek... Maar dat zal mij nooit gaan lukken

Ik heb deze week voor in de tuin Lathyrus gezaaid, die ik eerst binnen opkweek.

Vandaag heb ik mijn Florida gestekt, stiekem wil ik nog eens een stekje of een wetstick van een florida ghost hebben, om er bij in te zitten. Vind het echt een geweldige plant! Maar hij blijft wat dunnetjes zeg maar

Mijn monstera variegata heeft er net een blad uit gegooid en er zit alweer een nieuwe in de pen. Nog niet met gaten, dit was het 6e blad en ik heb de eerste er af geknipt die werd bruin

De Alocasia Frydek is helemaal los aan het gaan, net als mijn Philo White Knight

Ik probeer m'n Aglaonema white joy weer tot leven te wekken, maar jemig wat zijn dat rotplanten zeg. De gewone Agla kan ik ook al niets mee

Mijn Monstera Pinnatipartita begint ook ineens weer een nieuw blad te geven

Ik doe ook een poging tot hortensias stekken

De calathea fusion staat het heel leuk te doen op mijn slaapkamer en zal binnenkort een nieuwe pot moeten. Van de week een tip gekregen over dramathea's, twee keer per week in een badje met lauwwarm water. Nu is de fusion nog niet zo heel groot, maar ik ga dit zeker proberen!
Op het werk gaan de planten ook vrij lekker, maar we hebben nog lang niet genoeg. Dus ik geef straks m'n grote monstera op die niet heel erg variegata is, kan die daar mooi heen en kan ik wat nieuws aanschaffen

En nog twee scandens die hier niet per se iets gaan doen, een donkere en een lime variant, dus die kunnen wel leuk samen.