Idefix! Respect!
Waarom kunnen jullie nu niet verhuizen? Liander is de netleverancier? Kun je niet met een (onafhankelijke) energiemaatschappij bellen?Annemieke, ik hoef niet te betalen om mee te doen aan de openhuizendag hoor?!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moska schreef:@idefix4 , ik zoek geen aankoopmakelaar, maar een goede, actieve verkoopmakelaar. We moeten ons huis verkopen wegens relatiebreuk. Ik wil er dus zo snel mogelijk vanaf (we hebben NHG gelukkig), daarom zoek ik dus een goede makelaar.

Anne_mieke88 schreef:appiesjappie schreef:
Bedankt!! A.s zaterdag doen we mee met de open huizen dag en hopen we echt dat er mensen komen!!
http://www.funda.nl/koop/hoogeveen/huis ... straat-10/
Hoorde net van een collega dat je moet betalen voor open huizen dag... maar als kijker toch niet?(of zeg ik nu iets heel doms
)
Ja joh dat van Liselot is echt heel naar zeg
idefix4: vanavond ga ik kijken leuk dat je volgt![]()
house swop! 
dus grote kans dat het niet doorgaat...
Symbeami schreef:Echt bruceandoon, had je zoveel kijkers over de vloer?? Je hoort ook vaak zat dat er niemand komt kijken....
Maar je bent ook niet verplicht om iedereen binnen te laten, je mag dat best weigeren. Ik hoop wel op potentiële kopers. Maar ik denk dat dat in deze regio misschien ook wel een beetje anders is dan in het Westen.
.
Uiteraard is het verschil wel dat de huizen waar we zaterdag gaan kijken voor ons uiteindelijk ook financieel haalbaar zijn en we er ook wat meer moeite voor moeten doen aangezien ze allemaal een eindje rijden uit elkaar liggen, het is dus niet zomaar lukraak aanwaaien. Ben erg benieuwd, andersom is het best raar om in iemand anders zijn huis rond te lopen terwijl de bewoner daar zelf bij is, met alleen de makelaar erbij kun je tenminste nog ongegeneerd afgeven op de kleur van de muren of de manier waarop de keuken is ingedeeld! Bij een huis krijg je schijnbaar een fles wijn mee als je komt kijken zaterdag, kijk alleen al daarom is het de moeite waard ( plus dat dit huis ineens van 800.000 naar 599.000 is gegaan!!)
(Waren in de bonus bij de Bijenkorf)