Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:ik ben in de war. Huis staat bij makelaar X. Vraagprijs Y.
Bij makelaar X staan een waardeindicatie dingetje op de site. Als je Het huis invult op hun waardeindicatie dingetje komt er als prijs Y-1ton uit..
SusanH schreef:O dat zou voor mij geen bezwaar zijn. Zitten er toch vooral op zaterdag. En (ex) scouts zijn hele gezellige mensen![]()
Die in Leeuwarden is wel triest.
Cayenne schreef:Het ligt er idd maar net aan wat voor scoutingvereniging het is en hoe de groepen zich gedragen![]()
Mijn broertje zat bij de welpen en die konden flink wat lawaai produceren. Dat was af en toe net een kudde losgeslagen bizons die over het terrein galoppeerden.
Als je ieder weekeinde de halve dag in dat lawaai zit, zou ik daar niet vrolijk van worden
suffie schreef:Over de scouting is aardig wat te vinden op het net;
https://www.destentor.nl/steenwijkerlan ... ae0f03c3c/
https://www.destentor.nl/steenwijkerlan ... ~ab07ba6b/
Citaat:Omdat de kinderen naar verwachting of op de fiets komen of gebracht zullen worden, denkt de gemeente dat de veertien parkeerplaatsen voldoende zijn.
SusanH schreef:Ach ja, wij wonen bij 2 grote voetbalclubs in de buurt. Dan valt de overlast van 140 scouts en hun leiding best mee. Scoutinggroep waar ik vroeger lid van was (en mijn dochter nu) had overburen die standaard de politie belden als we een activiteit op de zaterdagavond hadden. Moet zeggen, als je het van de andere kant meemaakt (als scoutinggroep zelf) ben je ook wel snel klaar met klagende buren. Wij meldden het altijd netjes via een brief, als er wat te doen was, met een nummer erbij waar ze contact mee op konden nemen als er klachten waren (en dan toch de politie bellen...). Dat doen de voetbalclubs nooit, ook niet als ze een feestje hebben (veel herrie tot in de vroege uurtjes) of als er een bekerwedstrijd is (rijdt er ineens politie te paard door je straat
).
Zo heb je in elke buurt wat denk ik.
Fitzroy schreef:Ik zit tegenover een speeltuintje en een hondenuitlaatterrein, maar ik zou daar echt nooit meer voor kiezen.
maar ik heb een gruwelijke hekel aan (gillende) kinderen
Brainless schreef:@SusanH
Maar die voetbalvelden maakte niet gebruik van jouw oprit neem ik aan.
De scoutinggroep krijgt het gebruik van het eerste gedeelte van de oprit.
Dus straks staan de auto's geparkeerd op "jouw" oprit (die niet heel breed is) waardoor jij er niet meer in/uit kan.
Suzanne F. schreef:Fitzroy schreef:Ik zit tegenover een speeltuintje en een hondenuitlaatterrein, maar ik zou daar echt nooit meer voor kiezen.
maar ik heb een gruwelijke hekel aan (gillende) kinderen
Same. Hier dan geen speeltuintje maar wel veel gillende kinderen. Als ik ooit verhuis wil ik vrijer zitten, een landweggetje buiten het dorp ofzo. Ik wil alleen af en toe Moeh horen, meer niet.