Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chinas schreef:IMANDRA schreef:
Volgens mij is dit gewoon de standaard binnen planten potgrond van de Intratuin –maar hier had ik in t appartement nooit problemen mee
Je zou eens naar kokos potgrond kunnen switchen, dat houdt goed water vast. Misschien dat dat nog wat verschil kan maken
Zoo @Puera ik zie je foto nu pas, maar wat een prachtige collectie![]()
lor1_1984 schreef:Ik heb ze ook wel met glitterpunten gezien.
Of echeveria's ofzo die volledig geverfd zijn.
Dan zijn die bloemen die op cactussen gelijmd zijn nog onschuldig.
Dagmar80 schreef:@Jis: Wauw, groot blad! Past mooi in de junglekamer, zeker jungle-like!
black_kelpie schreef:Tipje voor wolluis: Pokon bladglans spray. Dat is vettig en je ziet de luizen er echt in smeltenHet kruipt ook goed in de bladoksels. Goed inspuiten, even laten zitten en weer afvegen. Ik heb er flinke plagen mee onder controle gekregen
_Karlijn schreef:_San87_ schreef:Omg dat eerste potje!
Ja cute he![]()
Ik heb overigens ook nog een online plantenbestelling gedaan maar die laat op zich wachten op de een of andere manier.
[ Afbeelding ]
Gewoon een beetje basic, maar de Polyscias kijk ik wel naar uit want die bladeren ruiken zo lekker, beetje kruidig
Dagmar80 schreef:@Karlijn: Wat een schattig schildpadpotjeHet plantje is ook snoezig. Mooi blad heeft die Homelamena. Het Augurkenplantje is cute! Ook erg leuk in een terracotta potje
Ik heb er nooit eentje gehad, maar hij is niet per se makkelijk dus?