Overigens kun bij je een muur onderbroken door een deur natuurlijk ook de deur in dezelfde kleur verven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aight schreef:Wat gaaf die open haard en je bank
Hoe doe je het eigenlijk met die ren als je tv gaat kijken?
Verder zou ik denk ik je hele kamer in een lichte tint schilderen, zodat er op de vele muurhoekjes in ieder geval rust is. En misschien je witte poten van bijzettafel donker maken. Dan staan ze denk ik wat rustiger op je vloer. Mooie plek heb je wel!
karin1985 schreef:Is met de konijnen zo`n buitenkleed ook geen optie. Ik heb er een onder de eettafel liggen (kan ik lekker knoeien)
karijn schreef:Ik zou dan je bank van de muur afhalen en die toch recht tegenover je tv zetten. Vlinderstoeltje links of rechts om een L-hoek te maken. Eventueel kan je 1 van de 2 tafeltjes als hoektafel naast je bank zetten.
Dat kleine kastje zou ik gewoon zo laten. Tegen een witte muur valt hij wel op. Zeker met een leuke plant of zo erop. Het plankje boven de tv zou ik voorzien van een leuke, kleine, groene hangplant of zo.
DubbelDun schreef:Whitewash pakt alleen op blank hout. Dus dan moet je eerst de beits er helemaal afschuren.
Overigens kun bij je een muur onderbroken door een deur natuurlijk ook de deur in dezelfde kleur verven
Amber_anne schreef:karijn schreef:Ik zou dan je bank van de muur afhalen en die toch recht tegenover je tv zetten. Vlinderstoeltje links of rechts om een L-hoek te maken. Eventueel kan je 1 van de 2 tafeltjes als hoektafel naast je bank zetten.
Dat kleine kastje zou ik gewoon zo laten. Tegen een witte muur valt hij wel op. Zeker met een leuke plant of zo erop. Het plankje boven de tv zou ik voorzien van een leuke, kleine, groene hangplant of zo.
Ik snap niet precies hoe je het bedoelt. De kamer is heel schuin dus als ik de bank voor de tv zet heb ik een hele hoek onbruikbare ruimte?
Amber_anne schreef:karijn schreef:Ik zou dan je bank van de muur afhalen en die toch recht tegenover je tv zetten. Vlinderstoeltje links of rechts om een L-hoek te maken. Eventueel kan je 1 van de 2 tafeltjes als hoektafel naast je bank zetten.
Ik snap niet precies hoe je het bedoelt. De kamer is heel schuin dus als ik de bank voor de tv zet heb ik een hele hoek onbruikbare ruimte?
FatCat schreef:Bedankt Letizia, DubbelDun, Ilsey
Vind het allemaal mooi passen in jullie voorbeelden. Maar ik denk dat ik toch het wat rustiger wil houden Ben nu aan het kijken naar beton look vloeren. Hout kan ik altijd nog extra toevoegen, zoals bevoorbeeld een accent muur achter de TV.
Kurk ben ik ook aan het overwegen Isey - ik heb stalen besteld van Wicanders. Ben heel benieuwd.