Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miesjex schreef:Er moet wel wat een gebeuren ja, komt een nieuwe badkamer en wc in.
Er zit beneden een slaapkamer dus boven pakken we later helemaal aan.
In de woonkamer eetkamer keuken bijkeuken en douche komt een nieuw plafond.
En alles moet even in de verf.
Valt op zich wel mee. Buiten moet er wel veel gebeuren, maar eerst maar lekker van binnen alles klaarmaken!
vonneke schreef:Meer mensen die korting hebben gekregen via het ministerie bij het energiezuiniger maken van je woning?
https://www.energiebesparendoejenu.nl/
Happinez schreef:[naam] schreef:Meer mensen die korting hebben gekregen via het ministerie bij het energiezuiniger maken van je woning?
https://www.energiebesparendoejenu.nl/
* meelezer kruipt weer een keertje onder de steen vandaan *
Wij zelf niet, maar werk in een isolatiebedrijf en het kan heel interessant zijn als bezig wil met je huis energiezuiniger maken.
Bedragen kunnen soms best op lopen wat je 'krijgt' uit de subsidie.
Happinez schreef:De 15 miljoen die nu beschikbaar was is al 'gereserveerd' maar je kan nog gewoon aanvragen doen , want er komt nog een 2e ronde beschikbaar.
Als je het toch wil laten doen, zou ik dit extra-tje proberen mee pakken.
Miesjex schreef:Ik kom toch nog even binnen vallen!! Morgen of begin volgende week horen wij of we definitief ons huisje krijgen!!!!! SPANNEND!!!
Zal dan hier zeker ook foto's posten.
Dit wordt waarschijnlijk ons prachtige nieuwe huis!!![]()
Als het doorgaat krijgen we 9 Januari de sleutel!! Goed begin van het nieuwe jaar toch!!
[ [url=m/Wa5Jzp.jpg]Afbeelding[/url] ]
lastig schreef:Miesjex schreef:Ik kom toch nog even binnen vallen!! Morgen of begin volgende week horen wij of we definitief ons huisje krijgen!!!!! SPANNEND!!!
Zal dan hier zeker ook foto's posten.
Dit wordt waarschijnlijk ons prachtige nieuwe huis!!![]()
Als het doorgaat krijgen we 9 Januari de sleutel!! Goed begin van het nieuwe jaar toch!!
[ [url=m/Wa5Jzp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik lees hier altijd mee en dacht ineens He dat huis ken ik haha.
Zeker leuk begin van het nieuwe jaar
Happinez schreef:Ik zal ook eens een updateje posten, volgens mij heb ik dat vorig jaar voor het laatst gedaan![]()
Paar weken terug mijn kastje geschilderd in een wat donkerdere tint voor de winter.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Jes schreef:Happinez schreef:Ik zal ook eens een updateje posten, volgens mij heb ik dat vorig jaar voor het laatst gedaan![]()
Paar weken terug mijn kastje geschilderd in een wat donkerdere tint voor de winter.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mooie kleur op het kastje, en fijne sfeer bij jou!
Welke kleur heb je op het kastje gebruikt?
Sodera schreef:Zijn paneelgordijnen geen optie voor jou?Wat een superlieve reacties op m'n groene muur!! Ik heb heel veel sceptische reacties gehad als ik vertelde wat ik ging doen, maar ik vind het zelf ook prachtig geworden!!
Knabbeltgirl, voor nu hangen er rolgordijnen van Ikea, dat past net. Op maat laten maken gaat me >450€ kosten en dat vind ik voor een huurhuis wat zonde.... Ik denk dat ik bij Ikea een aantal gordijnenen haal en ophang, meer als sier en anti-hol. De plafonds van 3.5 meter +open gang maken het behoorlijk hol...
Heeft er iemand nog tips/hulp voor het vullen van de vensterbanken? Die zijn ook 1.40 breed en redelijk diep...
[ [url=m/ie5IaC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn (hele schattige) kleine dorpje valt behoorlijk weg...
Heb 3 van zulke vensterbanken, dit is de achterkant en dan tegenover de groene wand nog 2 ramen naast elkaar.
Zelf zat ik te denken aan grote potten met wat (nep)bloemen/takken erin....
Miesjex schreef:lastig schreef:
Ik lees hier altijd mee en dacht ineens He dat huis ken ik haha.
Zeker leuk begin van het nieuwe jaar
Ken jij het huis??
Waar woon jij dan