Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 16:40

lemanthia schreef:

Dat is waar ook, die vergeet ik steeds. Die zat toen ook in de postcodeloterij cashback acties, maar heb het nagevraagd en deze staat er los van dus mag je weer meedoen ook als je die van de pcl ook gedaan had. :)

Vanaf zondag bij de Deen ook weer 2 GTA's. 1 op kruidenmixen van Santa Maria en 1 op een blikje Aspire. Ik gebruik beide niet, maar ga ze wel halen. Verzamel etenswaren als donatie voor een groep mensen die het minder hebben dan wij :) Dus daar kan dit mooi bij.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 19:52

Scoupy heeft weer nieuwe acties.

DebGizmo

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 19:56

Ik wil aankomende periode 200 euro pinnen en daar de hele periode mee doen. Periode is deze keer 32 dagen, dus €6,25 per dag. Ben benieuwd of het lukt!

Ik ga even Scoupy checken

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:01

Voor wie nog geen gebruik heeft van http://probeerpersil.nl/ deze komt bij Kruidvat in de aanbieding voor 3,49. dus dan heb je hem voor 49 cent. Schijnt zelfs nog een optie te zijn met korting op de speciale koopavond maar dan komt hij onder de 3 euro en weet nog niet of Scoupy dat pikt :)

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 22:21

Alwiene schreef:
Voor wie nog geen gebruik heeft van http://probeerpersil.nl/ deze komt bij Kruidvat in de aanbieding voor 3,49. dus dan heb je hem voor 49 cent. Schijnt zelfs nog een optie te zijn met korting op de speciale koopavond maar dan komt hij onder de 3 euro en weet nog niet of Scoupy dat pikt :)

Top bedankt *\o/*

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 23:21

Kom even binnenvallen!
Ik haal tegenwoordig bij de jumbo 3 vleesverpakkingen voor 7.50
Die vries ik thuis gelijk in, vaak zijn het pakken met 6 stukken vlees.
Die verdeel ik in 3en. Dus voor 9 dagen lang vlees, echt ideaal!
En nu ga ik even bijlezen:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 23:45

Ik lust geen supermarkt vlees meer :o , ben een verwend nest sinds ik werk waar ik werk . (Hopen dat ze contract verlengen straks :)) )

Al verschilt dat per super :) , maat in algemeen is het best slecht :o . Maar ik krijg weer een tik op mijn vingers van jullie dus ik houd mij in

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 08:11

Hoezo zou je een tik op je vingers krijgen?
Jij hebt het voordeel dat je vlees vab je werk meekrijgt
Angelique koop de voordeelcombi's bij de jumbo
En ik eet gewoon de helft van de tijd geen vlees omdat ik alleen biologisch of vergelijkbaar vlees eet en dat prijzig is
En ik het gewoon niet nodig vind dagelijks vlees te eten
Ieder zijn ding
Alleen als het over het 1 of ander gaat(wel of geen vlees oid) is dat over het algemeen echt niet bedoelt om iemand te "bekeren"
Tis alleen dat als je op budget moet of wil letten sowieso een aanrader om een paar dagen vega te eten
Vlees is nu eenmaal een duurder product
(Het krijgen van, even daargelaten want dat is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd ;) )

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:19

Alwiene schreef:

Iemand hem al gekocht bij de kruidvat? Hier hadden ze hem (nog) niet

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 14:22

Ik heb hem vandaag gehaald bij de Ah, waar die 1+1 is samen met de silan wasverzachter. Ben benieuwd hoeveel ik terug ga krijgen in totaal. :+
Voor beide 5,50 betaald in totaal. Voor de persil zou je 3 euro terug krijgen en de silan zou volledig teruggave zijn, dus verwacht dat ik in totaal 5 euro terug krijg.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 15:49

furious schreef:
Alwiene schreef:

Iemand hem al gekocht bij de kruidvat? Hier hadden ze hem (nog) niet

Je dient hem bij de jumbo te kopen, dus bij de kruidvat zal die waarschijnlijk afgekeurd worden.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 15:51

cobiie schreef:
Je dient hem bij de jumbo te kopen, dus bij de kruidvat zal die waarschijnlijk afgekeurd worden.

Serieus? Ik heb hem toch nog gevonden bij de Kruidvat :=

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 15:52

Ik kwam er net op tijd achter, inderdaad alleen bij jumbo.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 15:54

Was dat de hele tijd al dan? Ik ga hem wel weer terug brengen. Gelukkig een bonnetje.

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 16:04

Oeps... dan maar alleen de wasverzachter.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 18:00

Ooooooooh wat erg!! Ik heb dat van een ander forum waar ze het aangeven van de Persil. Ik had zelf helemaal niet gezien van alleen Jumbo. Wat stom! Heb gewoon aangenomen dat het klopte wat gezegd werd. Ik wilde nu even terugkijken daar maar forum is helaas op dit moment niet in de lucht.
Mijn excuses!! Normaal lees ik alles zo goed na, maar dit heb ik echt niet gezien :n

Edit: Forum is er weer, de voorwaarden zijn dus vandaag aangepast. Wat een smerig trucje zeg!! Dit heb ik dus ook niet kunnen weten. Ik zie dat een hoop mensen die voor die tijd gekocht/ingediend hebben dus wel gewoon hun Kruidvat bon vergoed krijgen. Dus anders even mailen als je al gekocht hebt en ff boos worden over de ineens veranderde voorwaarden. Hoogst kinderachtig om deze tijdens een actie aan te passen. :(

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 18:07

Alwiene, het lijkt er sterk op dat ze de actie hebben aangepast als ik op het X gr.tis forum kijk. Dus je had het wel goed gezien en ik ook. Helaas actie aangepast. Eerst kon hij wel bij alle winkels gekocht worden. Zelfde met de silan.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 18:10

DaraBariton schreef:
Alwiene, het lijkt er sterk op dat ze de actie hebben aangepast als ik op het X gr.tis forum kijk. Dus je had het wel goed gezien en ik ook. Helaas actie aangepast. Eerst kon hij wel bij alle winkels gekocht worden. Zelfde met de silan.

Had net een edit gedaan, die heeft jouw post denk ik gekruist. Ik zie daar ook dat er mensen wel vergoed hebben gekregen, dus voor mensen die al gekocht hebben ik zou zeker even mailen.
Ik vind het echt niet kunnen om een actie zomaar tussentijds op zo'n manier aan te passen. :(

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 18:37

Wat flauw dat ze de voorwaarden tijdens de actie aanpassen, dit is de reden dat ik oa bij Scoupy altijd in de winkel nog even de voorwaarden goed doorlees om zeker te weten dat ik daaraan voldoe maar dit had je niet van te voren kunnen weten.

Hier ruim binnen het boodschappenbudget gebleven deze week, boodschappenbudget is 69,- voor 2 volwassenen, 2 kinderen en een hond, eten voor de poes bestel ik los buiten de boodschappengeld. Heb 21,- over en krijg nog 4,- uitgekeerd van Scoupy door acties. Daar moet ik 2 broden en een bloemkool ala 1,- bij de Aldi van kopen. De rest gaat naar de gewone rekening voor een keer wat extra's zoals een kopje koffie drinken.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 18:48

Wat flauw dat ze het ineens aanpassen -O- Is dat wel eens toegestaan? Net als C_arola controleer ik het van de app altijd nog even in de winkel. Ik gebruik dan een random foto als kassabon en scan de producten.

Lekker bezig met bezuinigen, C_arola!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 23:03

Ik lees meestal thuis de voorwaarden al, in de winkel check ik dan alleen nog even de beschikbaarheid. Je verwacht toch eigenlijk niet dat voorwaarden tussentijds ineens wijzigen? Waarschijnlijk staat er ergens in de voorwaarden dat ze dit mogen, maar flauw is het wel.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 09:36

Ik heb het al vaker geboord vandaar dat ik het in de winkel altijd nog een keer extra controleer en na aankoop gelijk indien.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:36

Hij is bij mij per mail wel goedgekeurd.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:51

furious schreef:
Hij is bij mij per mail wel goedgekeurd.

Super! Dat is heel netjes.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:42

Net de rest van de boodschappen gehaald en netjes in het budget gebleven.
Heb nog 6 stuks vlees en vis en soepgroenten met 50% korting gekocht. Vriezer is goed vol dus ik ga daar voorlopig uit eten en vanmiddag groentesoep maken. Had al eerder een keer soepballetjes met 50% korting meegenomen dus dat kan er mooi bij.