[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 09:54

Relaxed schreef:
Anne_mieke88 schreef:
Bedankt!
Ik hoop dat het allemaal wel doorgaat en dat het wat is... heb mezelf echt zitten verlekkeren op de foto's... gisteravond tot 2 uur naar de foto's gekeken enz... zelf al bedacht hoe ik het ga inrichten enz. zo enthousiast ben ik... maar moet mezelf wel even inhouden... want het kan ook maar zo niet door gaan of dat het huis toch niets is :P
Tijdens de bezichtiging ook niet te enthousiast doen natuurlijk... dan hopen we nog wat van de prijs af te kunnen snoepen... maja het staat al sinds juni 2010 te koop, maar zijn al wel 39 duizend gezakt afgelopen maand..

O ik zou daar echt voorzichtig mee zijn, foto's kunnen zoo vertekenen! Wij gingen ook bij een huis kijken, op de foto's heel mooi ingericht en zou je zo in kunnen.. Kwamen we daar, wat een afknapper. Niks was echt goed afgewerkt, veel dingen die nog niet waren aangepakt stonden niet op de foto. Al met al zouden we er nog heel veel aan moeten doen.

Ja klopt daarom is vandaag ook wel een beetje de enthousiasme geslonken.... ik ga het wel eerst gewoon bekijken :)

Mjetterd

Re: [Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:03

Wij hebben de sleutel! Het was wel weer spannend, want toen we er om half 10 waren was het geld nog niet binnen. Toen hebben we even gewacht en om 10 uur was het er gelukkig wel :D! Gisteren al de hele dag geklust en het begint al aardig af te zijn :)

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:24

Super Mjetterd! Gefeliciteerd! Nu het huis maar lekker 'eigen' maken :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:45

Mjetterd schreef:
Wij hebben de sleutel! Het was wel weer spannend, want toen we er om half 10 waren was het geld nog niet binnen. Toen hebben we even gewacht en om 10 uur was het er gelukkig wel :D! Gisteren al de hele dag geklust en het begint al aardig af te zijn :)

*\o/*

Wat een spanning! Gefeliciteerd! :D

Lekker klussen en vanavond voldaan aan de bubbels. ;)

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:47

Fijn Mjetterd dat het dan nu toch gelukt is! Veel plezier met klussen!

Foto's kunnen inderdaad erg vertekenen, wij zijn ook bij een huis wezen kijken wat er op de foto's super mooi uitzag, maar in werkelijkheid viel het best tegen. Toch zagen we er wel wat in en zijn nog een keer gaan kijken samen met mijn broer. Mijn broer ziet direct mogelijkheden en dan kijk je er ineens heel anders tegen aan. Dat huis is het niet geworden omdat er iemand met een zak geld langs kwam en het kocht.
En wij hebben nog steeds ons huis niet verkocht, ik hoop dat we na de Pasen nog wat terug horen. De laatste kijkers hebben wel echt kritisch gekeken. Kreeg zelfs de tv gisteren niet meer aan de praat, er was een snoertje los gegaan. Waarschijnlijk hebben ze de glasvezelaansluiting bekeken, want dat zit allemaal achter de tv.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:49

Dat is wel heel kritisch!

Ik ben ook zo'n muts die overal mogelijkheden in ziet. Dat is ook nog weleens vervelend want overal waar ik ga kijken kan ik razend enthousiast worden. Zelfs al sta ik in de grootste bouwval. Ik vind het allemaal geweldig. :') Niet handig.

Gelukkig kan m'n vriend wel wat kritischer kijken. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:08

Mjetterd, gefeliciteerd!!

Wij hebben de 2e keer kijken mijn vader meegenomen, hij is timmerman en kan dus heel goed overal doorheen kijken en ziet dingen die wij niet zien :+ Mijn vader vond het huis prima, maar wees ons bijvoorbeeld wel op het buitenschilderwerk.

Vriend van ons werkt bij de Karwei, de Histor was in de aanbieding, van bijna 80 voor 37.50. Personeelskorting van hem er overheen, dus 2 emmers Histor alvast voor 67,50 :D Dat zijn leuke besparingen :D

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:15

Hahaha we zijn net stiekem even langs gelopen. Er staat "sekshuis" op de achterdeur geschreven met grafiti whaha match made in heaven dacht ik zo :p

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:16

Wat goed mjetterd!!! Gefeliciteerd!!

GeorgetteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 15:09

Fijn dat alles nu eindelijk rond is Mjetterd, veel klusplezier!

:oo M'n droomhuis staat sinds gister op Funda.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 15:10

oeh, welke :D
ik ben toch geen concurrentie , wij zoeken heule andere regio :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 17:56

het huis wat we gisteren bekeken hadden wat we wel geschikt vonden is vandaag verkocht aan iemand die eerst op de lijst stond qua keuze hebben (huurder van de verkopende corporatie)
dusch helaasch, maar op zich ook okay hoor, want sja, we zitten niet op de schopstoel en ik ben verder ook wel van het "als het zo moet zijn, dan zal het wel zo moeten zijn :j "

GeorgetteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 22:39

Heidestraat 7 in Hilversum. Bok nu via m'n telefoon, en link kopieren lukt niet. Maar is te vinden op Funda :)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 00:16

Jammer Sonja.

Ben vandaag door de makelaar terug gebeld. Niet de bank beslist nu over ons bod maar de NHG en die willen een definitief bod voordat ze verder gaan.
Baal er echt van dat er zoveel partijen tussen zitten.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 09:42

Georgette schreef:
Heidestraat 7 in Hilversum. Bok nu via m'n telefoon, en link kopieren lukt niet. Maar is te vinden op Funda :)

Inderdaad een mooi huis georgette. Is dat ook de prijsklasse waarin jullie nu zoeken?

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 09:50

Gisteren gekeken naar het huisje....Beneden was het prima... maar er moest boven nog zoveel gebeuren...dus dat gaat hem niet worden...inmiddels al 5 huizen uitgezocht waar we kunnen kijken :)

Mooit huisje georgette :)

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:07

ons huis hebben we sinds gister flink in prijs verlaagd en als premium geven we nu ook onze boot weg. ik hoop toch zo dat er eindelijk eens iemand serieus interesse toont. pfff. Ondertussen zie ik allemaal leuke huizen in de omgeving waar wij aan het zoeken zijn en ik heb zo'n vermoeden dat daar veel ruimte voor onderhandelen is.
we zijn nu zelfs de mogelijkheden tot woningruil aan het bekijken. misschien dat iemand met een landelijk gelegen woning wel heel graag een groot appartement in het centrum van Amsterdam wil hebben maar ook zijn woning niet verkocht krijgt? in deze tijden moet je een beetje creatief zijn niet waar?
mocht iemand geinteresseerd zijn ik kan je altijd een link van funda toesturen ;-)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:25

Zou ik je linkje mogen? Niet dat ik zelf geïnteresseerd ben maar ik ken wel een hoop woningzoekenden in de omgeving ;)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:26

Oh, en als je toch linkjes gaat sturen, ben ik eigenlijk ook wel heel benieuwd naar welke huizen je aan het kijken bent. O:)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 12:07

Georgette, gaaf huis in Hilversum :j ik vind erkers en serres vaak zoveel toevoegen :j

hier staan nu weer twee huizen die interessant kunnen zijn, 1 wacht ik even af, want dat is weer via die wooncorporatie, dus huurders van, hebben voorrang. Makelaar van die corporatie weet dat we interesse hebben in dergelijke huizen, dus mocht het niet direct naar huurder gaan, dan belt ie me.
en een huis in een ander dorp, ook wat gedateerd (volgend mij de originele keuken uit begin jaren 50 nog en dan bedoel ik niet cool retro :n := )
maar wel een flinke tuin en veel potentie :j

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 12:29

georgette, dat ziet er inderdaad heel leuk uit zeg.

bruceandnoon, ik hoop dat het wat oplevert, trekt vast meer aandacht als je de boot erbij doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:35

belle_boef schreef:
Jammer Sonja.

Ben vandaag door de makelaar terug gebeld. Niet de bank beslist nu over ons bod maar de NHG en die willen een definitief bod voordat ze verder gaan.
Baal er echt van dat er zoveel partijen tussen zitten.

Herkenbaar ;) Wij hadden ook te maken met bank, notaris en curator aan hun kant :+

GeorgetteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 19:05

Het is alleen een beetje jammer dat het zo'n € 50.000,- boven budget is :z :evaw:

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 20:56

We hebben inmiddels de prijs van ons verlaagd in de hoop dat er nu eindelijk iemand een keer komt kijken

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 09:00

ik hoop het ook voor jullie appiesjappie! heb je een link van je huis? veel succes.

georgette... ai, 50.000 is veeel geld. ik heb geen idee wat de huizen in h'sum doen hoor... maar het lijkt me een redelijke prijs voor dat huis.