Relaxed schreef:Anne_mieke88 schreef:Bedankt!
Ik hoop dat het allemaal wel doorgaat en dat het wat is... heb mezelf echt zitten verlekkeren op de foto's... gisteravond tot 2 uur naar de foto's gekeken enz... zelf al bedacht hoe ik het ga inrichten enz. zo enthousiast ben ik... maar moet mezelf wel even inhouden... want het kan ook maar zo niet door gaan of dat het huis toch niets is
Tijdens de bezichtiging ook niet te enthousiast doen natuurlijk... dan hopen we nog wat van de prijs af te kunnen snoepen... maja het staat al sinds juni 2010 te koop, maar zijn al wel 39 duizend gezakt afgelopen maand..
O ik zou daar echt voorzichtig mee zijn, foto's kunnen zoo vertekenen! Wij gingen ook bij een huis kijken, op de foto's heel mooi ingericht en zou je zo in kunnen.. Kwamen we daar, wat een afknapper. Niks was echt goed afgewerkt, veel dingen die nog niet waren aangepakt stonden niet op de foto. Al met al zouden we er nog heel veel aan moeten doen.
Ja klopt daarom is vandaag ook wel een beetje de enthousiasme geslonken.... ik ga het wel eerst gewoon bekijken