Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flooooo schreef:Dit huis waar we nu mee bezig zijn gaat trouwens via online bieden, je kunt je bod aanpassen net als je voorwaarden en zien wat een ander doet. Alleen mensen die bezichtiging gedaan hebben mogen bieden en je hebt een week de tijd. Termijn wordt verlengd als mensen in de laatste minuten bieden. Maar nu hebben we dus tot eind deze week en heeft er nog niemand een bod neergelegd. Ik weet niet wat ik erger vind, de gesloten envelop of dit.
idinn schreef:flooooo schreef:Dit huis waar we nu mee bezig zijn gaat trouwens via online bieden, je kunt je bod aanpassen net als je voorwaarden en zien wat een ander doet. Alleen mensen die bezichtiging gedaan hebben mogen bieden en je hebt een week de tijd. Termijn wordt verlengd als mensen in de laatste minuten bieden. Maar nu hebben we dus tot eind deze week en heeft er nog niemand een bod neergelegd. Ik weet niet wat ik erger vind, de gesloten envelop of dit.
Spannend.. ik zou pas de laatste dag een bieding doen. En dan gewoon rond de vraagprijs met alle voorwaarden erop en eraan starten. En dan zien wat er gebeurd..
tiwi1969 schreef:Voordeel van een huis wat nog modernisatie behoeft is dat je niet voor de smaak van een ander betaald en dat er geen rottigheid achter een mooie buitenkant verstopt zit.
Wij gaan, als het doorgaat, donderdag naar een appartement kijken waar nog wel wat werk in zit en onze aankoop makelaar zegt dat er weinig speling in de prijs zit. Maar goed geen bieden vanaf.
https://www.funda.nl/koop/apeldoorn/app ... seweg-105/
Punt van aandacht is het grote glasoppervlak en of dat vervangen mag worden door HR+++ ivm VVE.
tiwi1969 schreef:Voordeel van een huis wat nog modernisatie behoeft is dat je niet voor de smaak van een ander betaald en dat er geen rottigheid achter een mooie buitenkant verstopt zit.
Wij gaan, als het doorgaat, donderdag naar een appartement kijken waar nog wel wat werk in zit en onze aankoop makelaar zegt dat er weinig speling in de prijs zit. Maar goed geen bieden vanaf.
https://www.funda.nl/koop/apeldoorn/app ... seweg-105/
Punt van aandacht is het grote glasoppervlak en of dat vervangen mag worden door HR+++ ivm VVE.
gaucho schreef:Ik heb net een eengezinswoning gekocht in Apeldoorn maar ik schrik ook wel van deze prijs.
gaucho schreef:Ik ben inderdaad zo'n randstedeling die net in De Maten heeft gekocht, aan de kant van het Loo kon ik niets naar mijn zin vinden.
Charaz schreef:Plukje het klinkt zo als een heel gaaf huis wat de investering wel waard is!
Heb je foto’s ? Ben wel benieuwd hoe het geworden is.