Oh oeps. Hoop dat ik thuiskom dan. Zit nu niet thuis. Gister hier gestrand ivm een zieke en er ligt al een leuk laagje. Wij zitten nu en ook thuis in de donkerste strook van plaatje hierboven. Vanmorgen lag er een cm of 5 maar dooide wel met blauwe lucht. net begonnen met regenen dat nu overgaat in dikke sneeuwvlokken weer. Helaas nog niet genoeg gras voor een sneeuwpop.
Net de hond uitlaten, ik vertrok ineen grijze wereld. Het ging iets harder sneeuwen en binnen 10 minuten was het overal gewoon wit! Echt heel langzaam gelopen, even genieten!
Agossie, denk je niet dat het hier vooral natte sneeuw of gewoon regen zal zijn? Ik had dan toch ook vanmorgen al wat verwacht, maar blijkbaar was het gisteren ook nog gewoon te warm om te blijven liggen (ik zit ook in west Utrecht momenteel)
Ik ga het niet meer redden, het is hier al begonnen met natte sneeuw. Het kan natte sneeuw blijven, het kan nog droge sneeuw worden. Of het blijft liggen, weet ik echt niet...
esje01
Geplaatst: 10-12-17 11:31
Natte sneeuw en regen. Het blijft niet liggen.de wind steekt op. Het is vies buiten