Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Enige twijfel voor mij zou zijn dat het ietwat beperkt is in ruimte (keuken eigenlijk net niet lekker de ruimte voor een koelkast (laat staan vaatwasser later), vriezer staat in het schuurtje, boven geen vliering, en de wasmachine en droger staan in het waskamermeubilair. Dit laatste vond ik niet echt wat, maar opties om het elders te laten zijn er ook niet (behalve het schuurtje dan).
Nu plannen, plannen voor de verbouwing!

).

en daarom gaat de premie met 10% omhoog
dat hoor ik voor het eerst

Jotoma schreef:@forumster: wat super jammer. Ga je verder kijken?
F_Orumster schreef:Verkoop gaat indd snel, dat had ik ook al gemerkt.Jotoma schreef:@forumster: wat super jammer. Ga je verder kijken?
Het huis is nog niet van mijn off-list. Aangezien ik nu in een 110m2 huis woon voelt teruggaan naar 85m2 wel spannend. Voor 1 pers en evt later een vriendje groot genoeg en een kinderwens is er niet, dus blijft ook groot genoeg.
Ik denk dat het best te organiseren valt qua beperkte opslag (er is een 6m2 stenen schuurtje, dat helpt) maar ik even moet wennen aan het idee.
Ik hoop voor jullie dat de aannemer bij jullie snel kan beginnen. Een goede aannemer is wel zo fijn. Zeker als je flink gaat verbouwen. En halverwege wisselen oid lijkt me ook niet prettig.
)