Ik ga morgen ochtend voor poging 2 sleuteloverdracht. Kijken of we nu slagen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sayangki schreef:Hier blijft het niet opschieten.... Nu weer een leuk huis gezien maar helaas een agrarische bestemming erop. heeft er iemand hier ervaring met kopen of verkopen van een huis met agrarische bestemming? En ook het omzetten naar woonbestemming?
Symbeami schreef:Ik hoop dat het goed komt Liselot, op 2 april wel te verstaan.
Anne_mieke88 huis bekijken, altijd leuk!
Ik kan mijn boeltje zo weer oppakken voor de 4e kijkers in 1 week tijd. De kijkers van gisteren hebben wel grondiger gekeken dan de eerdere kijkers, dat kan ik aan wat kleine dingetjes zien. Nog niets over gehoord van de makelaar, dus ik hou het er maar op dat hij ook even niet weet wat daar uit gaat komen en dat het in elk geval geen definitieve nee is.
Zelf ben ik een beetje ziek aan het worden, dus ik vind het nu extra vervelend dat ik mijn huis uit moet want ik ging eigenlijk het liefst op de bank voor de tv hangen met een pot thee.
Anne_mieke88 schreef:Bedankt!
Ik hoop dat het allemaal wel doorgaat en dat het wat is... heb mezelf echt zitten verlekkeren op de foto's... gisteravond tot 2 uur naar de foto's gekeken enz... zelf al bedacht hoe ik het ga inrichten enz. zo enthousiast ben ik... maar moet mezelf wel even inhouden... want het kan ook maar zo niet door gaan of dat het huis toch niets is
Tijdens de bezichtiging ook niet te enthousiast doen natuurlijk... dan hopen we nog wat van de prijs af te kunnen snoepen... maja het staat al sinds juni 2010 te koop, maar zijn al wel 39 duizend gezakt afgelopen maand..