[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Re: [Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:01

Symbeani dat was de derde kijker in korte tijd :)? Ik ben benieuwd of ze interesse hebben!

Ik ga morgen ochtend voor poging 2 sleuteloverdracht. Kijken of we nu slagen...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:05

Sayangki schreef:
Hier blijft het niet opschieten.... Nu weer een leuk huis gezien maar helaas een agrarische bestemming erop. heeft er iemand hier ervaring met kopen of verkopen van een huis met agrarische bestemming? En ook het omzetten naar woonbestemming?

Weet dat in Susteren (Zuid-Limburg) een boerderij te koop was met agrarische bestemming, was een leuke prijs, maar bleef maar te koop staan, heb eens de makelaar gebeld en er was al iemand meer dan een jaar bezig om daar een woonbestemming voor te krijgen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:36

Mjetterd: ik duim voor je!!

Symbeami: ik heb de makelaar ook niet op de dag zelf laten weten dat ik interesse had. Kan best zijn dat kijkers daar een paar dagen overheen laten gaan. Helemaal om niet te happig te lijken.

Vandaag een mailwisseling met de makelaar gehad en daardoor echt definitief afgezien van een gesprek. Via de mail was hij al weer mijn woorden aan het verdraaien en heb helemaal geen zin om op die manier met hem om tafel te gaan.
Heb hem nadrukkelijk gevraagd hoe laat we 2 april verwacht worden voor de vooroplevering. Ben benieuwd wat ik daar op terug krijg...
Heb ook de notaris nog even aan de lijn gehad en die heeft nig niets van de verkopende partij of makelaar gehoord. Ze gaat gewoon de verkopende partij uitnodigen voor die dag en dan zie ik wel of ze er zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:19

Groot gelijk Liselot, je bent duidelijk genoeg geweest toch?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:54

Heel veel duidelijker is niet mogelijk en alsnog probeert de makelaar mij de schuld in de schoenen te schuiven en me een rotgevoel te geven. Nou dat gaat hem niet lukken

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 00:02

Sterkte Liselot. En hou die gedachte vast want zo is het gewoon. Jij doet niets fout.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 09:41

Ik kom even binnenvallen.... :P
We gaan vandaag bellen voor een bezichtiging van een mooi huis dat wij hebben gezien...

OOOO ik hoop zo dat het al vandaag kan... *\o/* zit echt te springen en kan niet stilzitten... *plionk*plionk*

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 11:29

Anne_mieke88 schreef:
Ik kom even binnenvallen.... :P
We gaan vandaag bellen voor een bezichtiging van een mooi huis dat wij hebben gezien...

OOOO ik hoop zo dat het al vandaag kan... *\o/* zit echt te springen en kan niet stilzitten... *plionk*plionk*

Spannend!! *\%/*

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 11:35

morgenmiddag half 5 gaan we kijken *\o/*
vind het zo spannend.... gisteravond sliep ik pas half 3 :')

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 11:42

sjonge liselot ik lees nu net je verhaal... dat is zwaar klote zeg!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 12:48

Ik hoop dat het goed komt Liselot, op 2 april wel te verstaan.

Anne_mieke88 huis bekijken, altijd leuk!

Ik kan mijn boeltje zo weer oppakken voor de 4e kijkers in 1 week tijd. De kijkers van gisteren hebben wel grondiger gekeken dan de eerdere kijkers, dat kan ik aan wat kleine dingetjes zien. Nog niets over gehoord van de makelaar, dus ik hou het er maar op dat hij ook even niet weet wat daar uit gaat komen en dat het in elk geval geen definitieve nee is.
Zelf ben ik een beetje ziek aan het worden, dus ik vind het nu extra vervelend dat ik mijn huis uit moet want ik ging eigenlijk het liefst op de bank voor de tv hangen met een pot thee.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 12:50

dus bij een bezichtiging worden de bewonders het huis uit gebonjoert? hihi nooit geweten :P
bewonders van het huis waar wij gaan kijken zijn oudjes... dus dat vind ik zielig... ze mogen best blijven hoor :P

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 12:55

Symbeami schreef:
Ik hoop dat het goed komt Liselot, op 2 april wel te verstaan.

Anne_mieke88 huis bekijken, altijd leuk!

Ik kan mijn boeltje zo weer oppakken voor de 4e kijkers in 1 week tijd. De kijkers van gisteren hebben wel grondiger gekeken dan de eerdere kijkers, dat kan ik aan wat kleine dingetjes zien. Nog niets over gehoord van de makelaar, dus ik hou het er maar op dat hij ook even niet weet wat daar uit gaat komen en dat het in elk geval geen definitieve nee is.
Zelf ben ik een beetje ziek aan het worden, dus ik vind het nu extra vervelend dat ik mijn huis uit moet want ik ging eigenlijk het liefst op de bank voor de tv hangen met een pot thee.

Je hebt niet te klagen over aandacht voor je huis.... 4 kijkers... ;) Wij nog geen één... maar goed, staat pas 4 weken te koop :P

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 12:55

Nee hoor je mag best blijven, maar is voor de kijkers meestal niet zo fijn als er mensen in huis zitten. Ik zit ook nog met een hond, dat is helemaal vervelend voor de kijkers omdat de hond nog wel een beetje waaks is :)
Voor de katten vind ik het wel sneu, die liggen nu liever binnen, maar goed die gooi ik ook even naar buiten.
Doordat mijn schoonvader in het ziekenhuis ligt hebben wij ook niet echt de tijd om het allemaal super netjes voor elkaar te maken. Dat is wel een beetje vervelend, maar het is niet anders.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 13:41

Dat is toch prima Sym... Mij maakt dat helemaal niets uit... Ik kijk juist niet naar de meubels enz. maar meer naar de muren,, vloer en de ruimte zelf... al zou het een zooi wezen.. kan mij geen worst schelen :)
Weet je het is toch meestal of je een klik met een huis hebt of niet... je moet er vanaf de foto's al weg van zijn... anders heeft het geen nut :)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 14:26

spannend Anne-mieke, veel succes met bezichtigen.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 14:33

Bedankt!
Ik hoop dat het allemaal wel doorgaat en dat het wat is... heb mezelf echt zitten verlekkeren op de foto's... gisteravond tot 2 uur naar de foto's gekeken enz... zelf al bedacht hoe ik het ga inrichten enz. zo enthousiast ben ik... maar moet mezelf wel even inhouden... want het kan ook maar zo niet door gaan of dat het huis toch niets is :P
Tijdens de bezichtiging ook niet te enthousiast doen natuurlijk... dan hopen we nog wat van de prijs af te kunnen snoepen... maja het staat al sinds juni 2010 te koop, maar zijn al wel 39 duizend gezakt afgelopen maand..

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 14:38

Jajaja, dat herken ik zo, dat zelf in gaan richten enzo. Ik was al zo mentaal voorbereid op het verhuizen dat na de verhuizing, toen iemand aan me vroeg hoe ik het vond, ik daar een beetje dom verbaasd op antwoordde: "Precies zoals ik het me had voorgesteld"...alsof dat niet anders had kunnen uitpakken.
Wat ik (echt een honkvast/huiselijk type) wel altijd raar blijf vinden is hoe weinig ik aan mijn vorige huis denk...'Uit de woonkamer, uit het hart' blijkbaar.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 14:50

dat gevoel heb ik ook zunzuncito.. ik zag heeeel erg tegen de verhuizing op, maar nu ik eenmaal gesetteld ben in mn nieuwe huisje vind ik het niet meer zo erg.. maar goed, misschien wordt dat nog anders als mijn huis ooit echt verkocht is... dan kan ik er niet meer naar toe. Dat moet nu nog wel af en toe.

Mjetterd, is het gelukt??

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 15:22

ja klopt... ik herken dat ook... ben met mijn ouders ook een keer verhuisd en als ik toevllig voorbij rij kijk ik wel even maar denk er geen moment aan terug :P
Nu is het wel anders want nu ga ik echt samenwonen en echt ONS huisje maken... dan is het anders dan bij ouders...
Ik hoop dat we het allemaal rond krijgen we zijn al half jaar aan het kijken en dit is echt het eerste waar ik zo'n gevoel mee heb... alsof ik er al woon :P

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 15:45

Ik heb net bericht gehad van de makelaar. De mensen van gisteren hadden wel interesse, maar zaten zelf nog met een huis dat ze moeten verkopen. En wij weten hoe dat is..... wij hebben ook interesse in een huis, maar dat is inmiddels al 3 maanden geleden of zo dat we het bezichtigd hebben.

De mensen van vanmorgen kwamen uit Zwolle, hij heeft sinds kort een baan in Arnhem en zij werkt in Zwolle en ze zijn op zoek naar een huis een beetje er tussen in. Zij zijn zich hier in de buurt een beetje aan het oriënteren en de makelaar kon ze niet helemaal peilen. Ze hadden wel al hypotheek gesprekken gehad. Deze mensen zitten wel in een huurhuis. Als ze nog een keer willen bezichtigen dan zal dat op een zaterdag zijn en sowieso zouden ze dat pas na de Pasen laten weten, maar dat is volgende week al Pasen... :)

Door het huis dat je wilt helemaal in te richten denk je het ook naar je toe, dus dat helpt om het je eigen te maken ;) daarom ga ik ook steeds met mijn hond bij ons droomhuisje wandelen, maak er foto's en bedenk hoe ik het terrein in wil delen. Ik kom ook tot rust op die plek.
Dus ik hoop toch op gauw een koper voor dit huis.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 16:24

Dat hoop ik ook voor je symeami...
2 verschillende koppels die misschien wel wat zien in je huis... dat is leuk :) even afwachten dan maar...Als ik je onderschrift lees... met stallen en grond enz... dan begin ik al te kwijlen hihih....

ppfffff waarom is nou niet al morgen... :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 17:43

Anne_mieke88 schreef:
Bedankt!
Ik hoop dat het allemaal wel doorgaat en dat het wat is... heb mezelf echt zitten verlekkeren op de foto's... gisteravond tot 2 uur naar de foto's gekeken enz... zelf al bedacht hoe ik het ga inrichten enz. zo enthousiast ben ik... maar moet mezelf wel even inhouden... want het kan ook maar zo niet door gaan of dat het huis toch niets is :P
Tijdens de bezichtiging ook niet te enthousiast doen natuurlijk... dan hopen we nog wat van de prijs af te kunnen snoepen... maja het staat al sinds juni 2010 te koop, maar zijn al wel 39 duizend gezakt afgelopen maand..

O ik zou daar echt voorzichtig mee zijn, foto's kunnen zoo vertekenen! Wij gingen ook bij een huis kijken, op de foto's heel mooi ingericht en zou je zo in kunnen.. Kwamen we daar, wat een afknapper. Niks was echt goed afgewerkt, veel dingen die nog niet waren aangepakt stonden niet op de foto. Al met al zouden we er nog heel veel aan moeten doen.

GeorgetteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 21:45

Zo, we kunnen eindelijk weer een beetje 'rotzooi' maken in huis. Vandaag zijn de nieuwe foto's gemaakt. Heel blij mee :j Makelaar heeft meteen een slideshow op Facebook gezet. Hopelijk staat ie eind van de week weer op Funda.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 00:02

Foto's kunnen inderdaad heel erg vertekenen.

Ik heb vandaag de makelaar gebeld. Is inmiddels een week geleden dat ik een bod heb gedaan. Makelaar wist me ook niet meer te vertellen dan dat het nog steeds bij de bank ligt. Baal ik wel van.. Duurt me veel te lang.