Hier bezig met het weer even wat pimpen van m'n appartement. Valt niet mee in die hitte
Maarrrr het begint er al weer aardig verkoopklaar uit te zien. Ben er nog niet, maar opeens vind je dan je huis weer heel leuk enzo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
J30d schreef:Wat denken jullie dat de gasprijzen gaan doen? Ergens nu beetje spijt dat we geen vast contract hebben afgesloten 2 weken geleden… twijfel om nu af te sluiten of toch afwachten. Wat doen jullie? Het is voor ons puur gas stroom halen wij er compleet uit met de zonnepanelen
2,2% bij 5 jaar vast. Ik heb geen heel groot bedrag wat ik zo kan missen, maar dat wat ik kan missen en wat dan extra oplevert is mooi meegenomen
En dan is fijn om bv aanpassingen in huis of aan je auto te kunnen betalen.
dan denk ik beter dat ik iets van rente krijg dan helemaal niks.
dat je opeens ergens aan vast zit daarna nog of dat je opeens bedrag zou moeten betalen als je het naar je eigen bank over maakt of dat het moeilijk gaat met een aanvraag... Maar ik heb me er eigenlijk niet in verdiept nog, misschien kan iemand hier heel simpel de vragen beantwoorden
Ik krijg 2,6 terwijl hij nu al op 3,4 staat. Fitzroy schreef:O dat zou ik echt niet durven. Ik heb net ook wel naar de spaarrekening overgemaakt maar ik laat toch wel 200,- staan. Over 2 dagen krijg ik salaris, en ik verwacht niets meer maar dit is wel de ondergrens.
Ik zit wel een beetje te schuiven met potjes haha. Nu weer terug van Bunq naar Klarna. Alles voor hogere rente
je maakt een account bij raisin je kiest uit via waar je je deposito wil en hoe lang, dan maak ik gewoon geld over van mijn bankrekening naar een deposito rekening die ik dan krijg, dan wacht je tot de looptijd voorbij is dan kun je het weer op je bankrekening laten storten en het opzeggen?

Citaat:Het heeft wel iets. Elke maand op de 20e beginnen met 1 cent