Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjetterd schreef:Liselot schreef:Pfffff, het is gigantisch stressen hier: [HTT] Juristen hier? Probleem met woningoverdracht...
iemand tips en/of suggesties?
Jeej, met verbazing je verhaal gelezen.
Wat raar van de makelaar, helaas kan ik er verder niet echt iets nuttigs over zeggen.
idefix4 schreef:Sonja: Laat je niet gekmaken! Ze doen dit omdat ze om jullie geven.Maar wel raar dat ze het niet tegen jullie samen zeggen. Mss weten ze al dat je dit niet waardeert van ze.
Dus gewoon zeggen dat ze even afstand moeten nemen en als ze er echt verstand van hebben 1 meevragen. Een objectieve blik is altijd handig als je tot over je oren verliefd bent. Ja toch?
Hier hebben we vorige week een woonunit geplaatst. Wat valt zo iets tegen! Brrr, gelukkig staat ie nu en is ie aardig schoon weer. Nu nog gas licht en water en wat zon graag... Dan kunnen we zsm overhuizen en kan de grote slag beginnen. Liander laat zich van zijn beste kant zien: Not! Die heb ik vrijdag gebeld, wanneer de opdracht uitgaat naar hun aannemer om de meters te verplaatsen. 'Ja we wachten op een grondonderzoek. Uw gemeente werkt niet mee.' Dat is voor mij natuurlijk geen nieuws... 'Die heb ik, zal ik die mailen?' 'Ow ik zie dat ik die al heb sinds 8 februari... ' 'Waar wacht u dan nu nog op?' 'Weet ik eigenlijk ook niet.'![]()
Ik heb laten weten dat ik nog heel even wacht en dan zelf ga graven... Dan laten ze de meters nog maar even staan en slopen ze de rest van het huis maar!