Fun-da deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Letsdunit

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 21:45

Zo te zien heeft het achterste gedeelte ook te koop gestaan Vledder
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 21:51

Ik vind dat zo irritant ... let op enkel het voorste deel. Mag er dan ook even een luchtfoto bij met omlijning wat er precies bijhoort en wat de buren zijn :+ Is dat hier voortuin + linker deel naar achter? En dan dus het achterhuis zijn de buren? Opzich hoef je elkaar dan niet perse heel aardig te vinden..

En kijk ik nu naar een aantal foto's 'dit kan het worden en dit is het nu' op een gegeven moment?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 21:54

idinn schreef:
Ik vind dat zo irritant ... let op enkel het voorste deel. Mag er dan ook even een luchtfoto bij met omlijning wat er precies bijhoort en wat de buren zijn :+ Is dat hier voortuin + linker deel naar achter? En dan dus het achterhuis zijn de buren? Opzich hoef je elkaar dan niet perse heel aardig te vinden..

En kijk ik nu naar een aantal foto's 'dit kan het worden en dit is het nu' op een gegeven moment?

uhmmm er staan gewoon kadastrale kaarten bij hoor op funda waar je dat kan zien?

Bij een rijtjeshuis moet je ook rekening houden met je buren :')

Het is het voorhuis + die hele aanbouw links

@idinn
Alle foto’s die je ziet zijn gewoon ‘nu’.
Alleen het deel wat ‘onaf’ er uit ziet is dus die aanbouw die er links aan zit

edit:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Trui op 16-01-21 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:00

Trui schreef:
idinn schreef:

uhmmm er staan gewoon kadastrale kaarten bij hoor op funda waar je dat kan zien?

Dan ga je dat hele eind verhuizen om nog steeds rekening met buren te moeten houden.

Voor dat geld kun je in die hoek ook wel vrijstaand wonen. Dan is het misschien wat minder gelikt maar wel goed.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:01

ikke schreef:
Trui schreef:
[quot="idinn"]

Dan ga je dat hele eind verhuizen om nog steeds rekening met buren te moeten houden.

Voor dat geld kun je in die hoek ook wel vrijstaand wonen. Dan is het misschien wat minder gelikt maar wel goed.[/quote]

quote verpest

zoeken nu al zo’n jaar echt actief en ik kan je zeggen: dat valt vies tegen :+

Komt ook een beetje door de ‘precieze’ ligging. in die hoek te vinden? vast wel. maar precies dit plekje is voor ons echt perfect qua ligging. Een stuk minder ‘mooi’ qua ligging is zoiets vast te vinden, geen twijfel aan!
Laatst bijgewerkt door Trui op 16-01-21 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:02

Briljant, die functie was me nog nooit opgevallen, dat je ook de kadasterkaart kan aanklikken. Ik klik altijd heel enthousiast naar sattelietfoto _O-

Ik bedoelde de slaapkamer foto's met bankje en salontafel. Het is zo strak haha ik twijfelde.

Najah, als je niet van vrijstaand houdt is zoiets wel ideaal als je wel het buiten van vrijstaand zoekt.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:08

Haha mensen denken dat deze omgeving ‘goedkoop’ is komen inderdaad van een koude kermis thuis.
Prijzen vliegen hier ook omhoog.

Vledder kan je prima wonen :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:45

Die in Vledder lijkt me best leuk mits je goed overweg kunt met je buren idd.
Ik ben benieuwd wat je er van vindt, Trui!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:59

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:04

Het is momenteel denk ook het gevolg van de Corona, mensen komen er achter dat ze ook thuis kunnen werken en willen de stad uit. Net zoiets als de puppies en kittens :D

Wij zijn blij met onze stacaravan in Elsloo, maar of ik er wonen wil ? Ik vind vooral de gemiddelde leeftijd in het gebied best hoog. Maar miscchien dat dat een beetje gaat veranderen nu.

Vlissingen is gaaf uitzicht maar jeetje daar betaal je ook voor wow

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:05

Letsdunit schreef:
Het is momenteel denk ook het gevolg van de Corona, mensen komen er achter dat ze ook thuis kunnen werken en willen de stad uit. Net zoiets als de puppies en kittens :D

Wij zijn blij met onze stacaravan in Elsloo, maar of ik er wonen wil ? Ik vind vooral de gemiddelde leeftijd in het gebied best hoog. Maar miscchien dat dat een beetje gaat veranderen nu.

en dat is het vervelende. prijzen stijgen zo klere snel... we zoeken al sinds voor de corona crisis en krijgen nu spijt van huizen die we uiteindelijk niet hebben gekocht. dat bleken uiteindelijk echt schatjes

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:08

Waarom wil je die kant op trui ? Het is voor jou zo te zien een heel eind van waar je nu woont ?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:09

Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 16-01-21 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:11

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:11

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-01-21 23:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:12

Haha gaan we met zijn allen :D :+

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:13

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:15

ik kom alleen maar op een ‘pagina bestaat niet op wikipedia’ of doe ik iets fout

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:22

Letsdunit schreef:

Dat zal zeker mee spelen, dit gebied is nog goed aan te rijden naar de randstad toe.
Dat heeft altijd wel mee gespeeld. Als ik bij ons alleen al in de straat kjjk is groot en deel westerling. Ook 10 jaar geleden al.
Pas als je diep Drenthe/Groningen in gaat zakten de prijzen gigantische.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:22

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:25

Trui schreef:
ik kom alleen maar op een ‘pagina bestaat niet op wikipedia’ of doe ik iets fout

Dat komt omdat de link niet goed wil kopiëren naar bokt door het ) tekentje.
Even googlen op "Dorpsstraat 78 Nieuwe Niedorp Wiki" :j

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:33

Cayenne schreef:
Trui schreef:

Dat komt omdat de link niet goed wil kopiëren naar bokt door het ) tekentje.
Even googlen op "Dorpsstraat 78 Nieuwe Niedorp Wiki" :j

Een miezerige zwart wit foto van de schouw maar wauw zeg. Ik zou graag de rest zien.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:38

Arabesk schreef:
Een miezerige zwart wit foto van de schouw maar wauw zeg. Ik zou graag de rest zien.

Jij kunt die makelaar toch wel wijs maken dat je dat kunt betalen }>

xdesix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 12:05

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 12:17

In hoeverre zou er nu eigenlijk echt veel te vinden zijn buiten Funda om? Ik zoek nu een jaar.... primair Funda en Jaap, en af en toe bel ik achter een stille verkoop bij een paar makelaars aan.
Mijn zoekgebied is de hele Veluwe en de hele Utrechtse Heuvelrug en een stuk richting ede/ Wageningen/ Heelsum... Best groot dus.

Kijkt iedereen toch primair naar Funda? Is het kletskoek dat je dan het e.e.a. mist?