Oke, dieffenbachia heb ik ook al eens weten te vermoorden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Graslelies zijn echt het makkelijkst van het makkelijkste. Hoe krijg je die dood? Ik was hem zat en heb hem buitengezet en zelfs die leeft nog. Nou met die vorst hangt hij nu wel plat maar oké.
Mri schreef:Suzanne F. schreef:Graslelies zijn echt het makkelijkst van het makkelijkste. Hoe krijg je die dood? Ik was hem zat en heb hem buitengezet en zelfs die leeft nog. Nou met die vorst hangt hij nu wel plat maar oké.
Geen idee, maar ik krijg ze ook dood
Het lukt mij gewoon niet om ze levend/goed te houden
_San87_ schreef:Suzanne F. schreef:Graslelies zijn echt het makkelijkst van het makkelijkste. Hoe krijg je die dood? Ik was hem zat en heb hem buitengezet en zelfs die leeft nog. Nou met die vorst hangt hij nu wel plat maar oké.
Mijn hond heeft m opgevreten.
lor1_1984 schreef:_San87_ schreef:
Oh maar dan groeien ze gewoon terug.
Tenminste, als de hond ze niet met wortel en al heeft opgevreten.
Ik zet de mijne soms expres bij de cavia's, dan is er boven de grond zo ongeveer niets meer over om vervolgens in no time weer aan te groeien.
Mri schreef:Janine1990 schreef:Wat een prijzen joh!Waar vind je dit??
Oke, dieffenbachia heb ik ook al eens weten te vermoorden
Bij van der Spek in Waddinxveen!
_San87_ schreef:Suzanne F. schreef:Graslelies zijn echt het makkelijkst van het makkelijkste. Hoe krijg je die dood? Ik was hem zat en heb hem buitengezet en zelfs die leeft nog. Nou met die vorst hangt hij nu wel plat maar oké.
axel_1997 schreef:Mri schreef:
Bij van der Spek in Waddinxveen!
Ja die ken ik ook. Prachtig tuincentrum. En nog echt een TUINcentrum. Die heeft vrij recent enorm uitgebreid en sinds dien drukt hij intratuin zevenhuizen compleet uit de markt.
prompter schreef:Deze zit ook zo'n 18 kilometer bij jou vandaan Karlijn: https://www.debruinemeren.nl/
gonniee schreef:Ik zal ook mijn onkunde opbiechten: Pannenkoekplanten hou ik niet in leven... Dan zie ik bij iedereen de ene stek na de andere opschieten en uitgeplant worden, en bij mij... kasjewijlen