Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karin1985 schreef:Ik was in de veronderstelling dat je de muur achter de kachel geheel groen wou verven.
En de andere muren een lambrisering. Zodoende. Dan heb ik niks gezegd.
Vraag is alleen hoe leuk die lambrisering is als er geen bank tegen aan staat..
Maartje_M schreef:ja dat kan me niet zo heel veel schelen. We zoeken waarschijnlijk ook een kleur huismerk die er op lijkt
Amber_anne schreef:Wat was de keuze om de gang weg te halen? Heb het idee dat veel mensen juist een gang waarderen, ben je dan ook niet bang dat het moeilijker verkoopt?
Frummels schreef:Amber_anne schreef:Wat was de keuze om de gang weg te halen? Heb het idee dat veel mensen juist een gang waarderen, ben je dan ook niet bang dat het moeilijker verkoopt?
Het is een heel klein huisje (70m2) en de gang was 1 m breed en 5 m lang. Vond ik zonde van de ruimte![]()
Alle huisjes in de straat hebben overigens de gang eruit gehaald. En die gaan voor meer dan 2,5x zoveel weg als waarvoor ik deze gekocht heb. Dus daar maar ik me absoluut geen zorgen over
Joolien schreef:Winged schreef:Gaaf zeg dat vaasje!
(Ik kruip na vakantie ook wee ronder mijn meeleessteen vandaan)
Hier heb ik inmiddels een 'bijzettafelissue'. Ik vind mijn woonkamer te klein voor een salontafel en mijn tafeltjes beginnen af te slijten. Zo staat het momenteel. Suggesties?
[ [url=m/LSSZYo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KQsuVD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind een salontafel wel passen hoor. Zou dan voor een ovale gaan bijv. Ik zal eens kijken voor leuke ideeën.
Ons interieur is nooit af, maar de wandkast is er eindelijk! Zelf gemaakt. Het hout is normaal bouwmarkt hout, bewerkt met olie. (Met een spons aangebracht)
[ [url=m/udFral.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YSfIGR.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de hele wand. Ben nog steeds zo gelukkig met onze kleurkeuze. Het is petrol maar dat pakt niet op de foto's![]()
[ [url=m/mipP7P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maartje_M schreef:Misschien kan hier iemand me helpen. We zijn in februari al verhuisd maar hebben nog niks aan de woonkamer gedaan omdat mijn man en ik het niet eens kunnen worden over de details. Nu heeft hij gezegd: doe maar wat jij wil, ik vind alles goed () dus ben ik aan het plannen geslagen. Maar.... Ik wil heel graag een soort lambrisering verven, maar wij hebben grof granol. En dat vervangen zit voorlopig nog niet in de planning
Is het uberhäupt mogelijk daar een mooie lijn op te maken en hoe dan?
Hannanas schreef:Joolien schreef:
Ik vind een salontafel wel passen hoor. Zou dan voor een ovale gaan bijv. Ik zal eens kijken voor leuke ideeën.
Ons interieur is nooit af, maar de wandkast is er eindelijk! Zelf gemaakt. Het hout is normaal bouwmarkt hout, bewerkt met olie. (Met een spons aangebracht)
[ [url=m/udFral.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YSfIGR.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de hele wand. Ben nog steeds zo gelukkig met onze kleurkeuze. Het is petrol maar dat pakt niet op de foto's![]()
[ [url=m/mipP7P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe hebben jullie de planken blind weggewerkt?