Beetje wind was nu eigenlijk wel weer fijn om de boel op te laten drogen op de tuin. Droog en niet koud.
Hele harde koude wind uit het Noord-Westen volgens mij.Nu nog droog,maar zal niet lang meer duren.In het weekend wil ik sneeuw,droge sneeuw.
Twijfel zal ik mijn iets te dikke ruin met een vetlaagje en een wintervacht de regendeken verwisselen voor de winterdeken.Frisse wind in de wei.
Britta31 schreef:Twijfel zal ik mijn iets te dikke ruin met een vetlaagje en een wintervacht de regendeken verwisselen voor de winterdeken.Frisse wind in de wei.Dat gaan wij morgen doen, de regendekens vervangen voor de warme winterdekens.Of miss. vanavond al,het gaat koud en nat worden vanaf morgen.
Brrr wat een weer. Hagel en regen. Wel tot half 3 zo goed als droog gebleven, maar wel erg koude en harde wind!
Hier precies hetzelfde als bij gohya! Klein beetje sneeuw. Ik moet nog met de trein naar school voor een tentamen. :'(
Witte kerst? Edit: Hier nu ook sneeuw, blijft alleen niet liggen, heeft hele ochtend al geregend dus alles is al nat en soppig
Donkergrijs, regen, hagel, natte sneeuw en dus vies guur weer. Zo even snel langs de tuin en de spitskool afdekken.