Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir111 schreef:Ik weet niet of het kleed mooi bij de bank vind staan. Beiden zijn met wit gemêleerd. Ik denk dat die combi een beetje flauw/flets wordt. Ik zou zelf kiezen voor een vloerkleed met een stevige, warme kleur. Maar ik hou niet zo van pasteltinten.
Ga je toch voor de combi zorg dan inderdaad voor warme accessoires (mintgroen is niet warm bv). Warme tinten zijn afgeleid van rood.
Sodera schreef:[img]m/CbU93k.jpg[img]
Ik ben voor heel groen gegaan (kleur vakantie van de Gamma). Het is als olijf, maar dan net wat tintjes lichter.
Ik heb een heel hoog plafond en heel veel licht, ik vind het heel mooi geworden! Qua accessoires kan wit prima, ook dat groen dat zo hip is en houtkleuren.
(Ik ben net verhuisd, dus de tv moet nog, net als wat meer accessoires en gezelligheid)
Rena100 schreef:Ik heb ook eigenlijk alles heel koel en licht van kleur. Heb een lichtgrijze bank, een grijze vloer, witte meubels en ook grijze gordijnen. Aangevuld met groen, mintgroen etc en het kleed. Vind het heel fijn, rustig en licht van kleur. Ben blij dat ik hier destijd voor gekozen heb. Ik zelf zou niet zo snel warme tinten gebruiken, dat trekt mij niet.
[img]m/3uNltv.jpg[img]
Sodera schreef:[ [url=m/CbU93k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben voor heel groen gegaan (kleur vakantie van de Gamma). Het is als olijf, maar dan net wat tintjes lichter.
Ik heb een heel hoog plafond en heel veel licht, ik vind het heel mooi geworden! Qua accessoires kan wit prima, ook dat groen dat zo hip is en houtkleuren.
(Ik ben net verhuisd, dus de tv moet nog, net als wat meer accessoires en gezelligheid)