verder mijn vriezer leeggegeten waar nog precies voor 7 dagen eten in lag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
verder mijn vriezer leeggegeten waar nog precies voor 7 dagen eten in lag

Iloveiswan schreef:Ha Marieke hier kwam net ook de postbezorger met zo`n pakketWas verbaast maar super leuk. Ga denk ik niet de wrap en taco tegelijk eten maar gewoon apart. Kan ik er mooi 2 keer van eten
.
, vier het zaterdag maar mam komt op de dag zelf en vandaag komt er nog een bokker langs.
) . Konijnenvoer krijg ik van mijn ouders gratis, hamsters eten niet zoveel. Groente afval is voor de konijnen en eventueel de hamster een stukje ervan, en haal dan nog een zak wortels voor ze . Hooi bij de boer dan ben je voor een pakje 4 euro kwijt (baal pakje hoe je het noemen wil) , dan is het prima te doen met 40 euro elke week met de beestjes erbij . Voor verjaardag 60 euro extra gekregen ,,ruim gerekend wie weet hou ik nog wat extra geld over ervan

C_arola schreef:Ik vind het nogal wat dat je een logee krijgt die kritisch is met eten waardoor jij extra boodschappen moet halen tenzij je het er natuurlijk voor kunt en wilt hebben
Hier net een deel van de boodschappen gehaald en een gebak + vlees met 50% korting gekocht. Dat ligt nu allemaal in de vriezer, het gebak eten we zaterdag op met visite voor de verjaardag van mijn dochtertje. De vriezer is al goed gevuld geraakt door de 50% kortingen.
Maarja het is altijd zo geweest. Mijn zus lust niks wat ik standaard eet/drink en ze woont aan de andere kant van NL dus het is echt maar zelden.