Wel vreemd ja Symbeami, dat mensen dan zo reageren. Het staat er toch luid en duidelijk bij?
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Symbeami schreef:Mijn kijkers van vandaag vonden het huis wel oké, maar teveel "paardengedoe" er omheen! haha. Dat vonden ze maar niets en dan staat het zo op Funda:
http://www.funda.nl/koop/diepenveen/hui ... straat-30/
  " 

, ik had het al gelezen, want ik volg je topic.

Liselot schreef:ja is ook mooi poedersuiker, heb al allerlei afspraken gemaakt, huur is al opgezegd, vrije dagen (weken) op mijn werk ingepland.... En daarbij loopt de hypotheekofferte maar tot 30-04. WIl dus echt die datum niet meer verzetten, het is al over 1,5e week!

Moet jij nu met de verkopers om de tafel omdat hij die oliebol heeft veroorzaakt. Ongelovelijk..                                                         
 Waar eerst al het contact via mij liep heeft ie nu ineens mijn vriend gebeld.. Ook prima natuurlijk, maar nu wil hij van ons ineens een schriftelijke bevestiging dat we de hypotheek rond kunnen krijgen.. Nou hij kan me de pot op. Ik heb een dikke week achter zijn kont aan moeten zitten over die veiling en uiteindelijk op internet moeten zien dat het huis niet geveild wordt. Van hem kreeg ik steeds geen antwoord behalve dat het bij de bank lag... Nou hij kan nu van ons hetzelfde antwoord krijgen.. Het ligt bij de bank