Zon, regen/hagel/natte sneeuw en koud. Blijf denk ik vandaag maar binnen heb te voelen aan mijn ribben vannacht behoorlijk lopen hoesten.
Agossie schreef:Zo jammer, ik vind dit echt heerlijk weer!Ik vond het vanmiddag echt heerlijk. Fris maar gewoon lekker.Die regen hoeft echt niet.
Vanmorgen een klein buitenritje gemaakt met onze aangevroren ijsbeer ruin.Witte manen en staart en witte oorpluimpjes.Ik was zelf half bevroren.
Ja hier vriest het ook nog steeds buiten. Mooi om aangevroren mist te zien aan de bomen, planten en spinnenwebben.
Was koud op de tuin, maar wel even flink bezig geweest. Kol was aan de buitenkant zeiknat en had druppels hangen aan mijn wenkbrauwen.
Het sneeuwt een beetje, ligt een mini laagje grote vlokken op autos nu. Winter is er eindelijk verder lekker weer al is het frisjes
Droog en nog geen witte auto's.Vanmiddag naar de tuin geweest was wel koud, maar niet koud gehad. En van spitten krijgen je het ook warm.
Hier vanavond ook een (mini) beetje sneeuw gehad Lekker weer vandaag! Wel koud en mistig maar heb dit liever dan regen. Prachtig al die aangevroren mist in de bomen, het gras, de planten enz. Hier is het ook niet boven nul geweest vandaag
Links staat het percentage kans op sneeuw. De kleurtjes geven de hoeveelheid aan. Zo is er zondag dus bijna 50% kans op sneeuw in midden nederland.
Veulen84 schreef:Links staat het percentage kans op sneeuw. De kleurtjes geven de hoeveelheid aan. Zo is er zondag dus bijna 50% kans op sneeuw in midden nederland.Ik ben alleen bang dat het weer om natte sneeuw gaat....Das zo ongeveer het enige dat erger is dan regen.Onee...ijzel is erger.... maar goed.Laat het droge sneeuw zijn...