Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:Wij hebben alleen maar dure weken de sinds begin maart. Ons huis wordt verbouwd en we hebben geen keuken momenteel. Maar 17 mei zit de keuken er in, dan is alles af.
Ga ik een keer heel duur boodschappen doen om voorraad te hebben en dan weer back to normal...
DebGizmo schreef:[naam] schreef:Wij hebben alleen maar dure weken de sinds begin maart. Ons huis wordt verbouwd en we hebben geen keuken momenteel. Maar 17 mei zit de keuken er in, dan is alles af.
Ga ik een keer heel duur boodschappen doen om voorraad te hebben en dan weer back to normal...
Wat fijn zeg, een nieuwe keuken!
C_arola schreef:Waar haal je die bonnen vandaan Alwiene?
ratjelover schreef:Alwiene schreef:Vandaag Jan Pannenkoeken gekocht en teruggevraagd via de Reclamefolder app. Nog nooit eerder via die app gedaan dus geen idee hoe of wat, maar proberen kan vast geen kwaad
En? Was het wat? Werkt dat net als Scoupy?
vibabu schreef:Blijkt een fout te zijn bij het CJIB. Zag net op facebook nog veel meer mensen die rond dezelfde datum een boete hebben ontvangen. Er zit dus gewoon een fout in die flitspaal.
Om op het topic in te gaan verder. Boodschappen doen gaat best oke. Ik pin elke maand 200 euro dus 50 euro per week. De ene week hou ik 49 euro over en de andere week 15. Mooi gemiddelde.