Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:45

Wij hebben alleen maar dure weken de sinds begin maart. Ons huis wordt verbouwd en we hebben geen keuken momenteel. Maar 17 mei zit de keuken er in, dan is alles af.
Ga ik een keer heel duur boodschappen doen om voorraad te hebben en dan weer back to normal...

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:46

vonneke schreef:
Wij hebben alleen maar dure weken de sinds begin maart. Ons huis wordt verbouwd en we hebben geen keuken momenteel. Maar 17 mei zit de keuken er in, dan is alles af.
Ga ik een keer heel duur boodschappen doen om voorraad te hebben en dan weer back to normal...

Wat fijn zeg, een nieuwe keuken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:48

17 mei shoot jarig dan :') , ook duur weekje dan .

Scoupy pas sinds kort , maar zijn dan wel dingen die ik normaal in de aanbieding haal of ik gebruik maar dan normaal te prijzig zijn om te proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:52

DebGizmo schreef:
[naam] schreef:

Wat fijn zeg, een nieuwe keuken!

Heel de benedenverdieping nieuw, kozijnen, vloer, keuken, stukwerk...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 20:15

Hier afgelopen week flink bespaard door de bonnen van Deen (alleen Zwolle). Had naast mijn eigen bonnen ook die van een aantal anderen gekregen en die bonnen gaven steeds 50% korting op groente, vlees, kaas en brood. Dat kwam erg goed uit want mijn vriezervoorraad gehakt en kipfilet was bijna op. Dus even mooi aan kunnen vullen. En kaas met 50% korting is ook niet verkeerd.

Voor volgende week weer bonnen met dit keer vlees, vleeswaren, brood en diepvries. Ook weer 50%.

Verder weinig spannende aanbiedingen gezien voor komende week nog. Goede reden om wat voorraad te proberen op te maken.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 20:17

Qua vega producten hebben ze nu bij de Lidl wel wat leuk spul. Ze hebben hele lekkere vega balletjes 12 stuks voor 1,59 en daar eten wij 2 keer van. Je moet ze wel lekker maken, maar met wat groentebouillon, ketjap en wat kruiden zijn ze echt heerlijk.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 23:49

Waar haal je die bonnen vandaan Alwiene?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 09:19

ChantalSmook, hier ook wisselende diensten en daarom ook de diepvries gevuld met gerechten daarvoor. Favoriet bij ons zijn toch wel de pasta's en de stampotten. Helaas is het nu weer zomer aan het worden, geen stampotten dus. Wat nog wel kan is hete bliksem.
Verder maak ik ook regelmatig goulash, niet supergoedkoop vanwege het vlees, maar wel lekker uit de diepvries. Maak altijd veel zodat ik ook van een deel soep kan maken.
Verder hebben wij hier een chinees in de buurt die doet aan 1 persoons gerechten voor 5 euro door de week. Wij halen dan 5 van die bakken en extra nasi, en daar kunnen we 12 porties van maken. Niet supergoedkoop in verhouding met koken, maar wel lekker en afwisselend, aangezien we toch voor 4 dagen in de week diepvries menu's moeten eten.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:53

C_arola schreef:
Waar haal je die bonnen vandaan Alwiene?

Sorry ik zie je vraag nu pas. Ze worden met de folders mee verspreid! In heel Zwolle naar wat ik begrepen heb. En ze hadden ze toen ik er vrijdag was ook in de winkel, niet zichtbaar maar toen ik er naar vroeg kon ik gewoon een velletje meekrijgen. Heb sticker op de bus dus wij krijgen de folders niet. Dat is meestal prima en fijn, maar met zoiets wel jammer.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 22:47

Wij hebben ook stickers en krijgen het daardoor ook niet, even kijken of ik er aan kan komen, wel fijn om zo'n korting te krijgen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:00

Vandaag Jan Pannenkoeken gekocht en teruggevraagd via de Reclamefolder app. Nog nooit eerder via die app gedaan dus geen idee hoe of wat, maar proberen kan vast geen kwaad :)

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 15:25

Alwiene schreef:
Vandaag Jan Pannenkoeken gekocht en teruggevraagd via de Reclamefolder app. Nog nooit eerder via die app gedaan dus geen idee hoe of wat, maar proberen kan vast geen kwaad :)

En? Was het wat? Werkt dat net als Scoupy?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:13

Ik heb net het geld terug gevraagd. Was even puzzelen, want ze maken een spaarpot waarbij je aan moet geven dat het uitbetaald moet. Ze zeggen het met 2 werkdagen uit te betalen. Ben benieuwd!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:54

ratjelover schreef:
Alwiene schreef:

En? Was het wat? Werkt dat net als Scoupy?

Ja, ging prima! Het werkt net ff anders, indienen vergelijkbaar, maar het komt in je spaarpot terecht. Je kan kiezen om het daar op te sparen of meteen uit te laten betalen. Ik heb het uit laten betalen en het stond een dag later op mijn rekening :)

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 21:10

Er zijn weer nieuwe Scoupy acties.

Vanmorgen 5 soorten vlees met 50% korting kunnen kopen en gelijk van 1 kortingsproduct kippensoep gemaakt. Was 10,- binnen het budget dus ik denk dat ik nog wat Scoupy acties ga kopen.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 12:29

Het is stil hier. iemand nog nieuwtjes

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 13:19

Het is inderdaad erg stil hier. Heb zelf geen nieuwtjes eigenlijk. Ga vanaf volgende week weer wekelijks geld pinnen en het daarmee doen. Met pinnen gaat er toch te makkelijk geld 'weg'. En het vakantiegeld is ook al redelijk uitgegeven. Ik vier de verjaardag van mijn jongste twee kinderen en de poes die nu nog kittens heeft, wil ik binnenkort graag laten helpen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 00:04

Nee niet echt. (Het winnen van een vaatwasser valt niet onder de boodschappen hihi). Kreeg van de week mail met korting voor de Happy box waardoor hij op 10 euro zou komen. Had het bijna gedaan tot ik erachter kwam dat er veel proef en kleine formaten in zaten. Toen was het voor mij de moeite niet dus heb het gelaten. Ook een besparing :P

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 09:25

Het is geen bezuinigen op je boodschappen maar wel erg leuk meegenomen Alwiene!

Hier 2 Scoupy producten gekocht, de rustipani en de Boursin.

Daarnaast 4x vlees met 50% korting dus die gaan de vriezer in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 10:00

Wij maken tegenwoordig zelf yoghurt met een yoghurtmachine die we van marktplaats hebben gehaald.
Leuk en érg lekker.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 10:27

Ik heb nog een hele simpele bespaartip. Niet echt boodschappen gerelateerd maar als je een boete heb, vraag altijd de foto op. Ik kreeg deze week een boete binnen voor het rijden door rood licht. Ik kon het me echt niet voorstellen dat ik door rood ben gereden dus de foto opgevraagd en inderdaad... ik reed gewoon door groen. Besparing van 239 euro :)

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 10:31

Bovenstaande heb ik een keer gehad. Zou met de trailer bovenin groningen hebben gereden. Ware het niet dat dat een paar kilometer uit de buurt is, en de trailer bij de trailerboer stond. Foto opgevraagd; hadden ze een letter verkeerd ingevoerd |o

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 12:47

Een verkeerde letter intypen is een menselijke fout, wel een dure fout als je onterecht een boete hebt gekregen maar om een boete te krijgen terwijl je niet eens door rood reed, dan vraag ik me af hoe het werk daar wordt gedaan.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:26

Blijkt een fout te zijn bij het CJIB. Zag net op facebook nog veel meer mensen die rond dezelfde datum een boete hebben ontvangen. Er zit dus gewoon een fout in die flitspaal.

Om op het topic in te gaan verder. Boodschappen doen gaat best oke. Ik pin elke maand 200 euro dus 50 euro per week. De ene week hou ik 49 euro over en de andere week 15. Mooi gemiddelde.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:39

vibabu schreef:
Blijkt een fout te zijn bij het CJIB. Zag net op facebook nog veel meer mensen die rond dezelfde datum een boete hebben ontvangen. Er zit dus gewoon een fout in die flitspaal.

Om op het topic in te gaan verder. Boodschappen doen gaat best oke. Ik pin elke maand 200 euro dus 50 euro per week. De ene week hou ik 49 euro over en de andere week 15. Mooi gemiddelde.

Voor €1 boodschappen doen voor een week? :oo Hoe dan?