_Jody_ schreef:Lees al een tijdje met plezier mee in dit behulpzame topic.
Ben vorig jaar verhuisd naar een huis met tuin, waar helaas weinig aan gedaan was![]()
Dit word nu stukje bij beetje opgeknapt en vroeg mij af of jullie schaduwplanten weten die mooi hoog worden en ook nog leuk om te zien zijn, om deze verschrikkelijk slecht afgewerkte muur te camoufleren![]()
![]()
[ [url=m/3KJnua.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb aan de zijkant aan het huis een klimhortensia staan. Doet t perfect
Lees al een tijdje met plezier mee in dit behulpzame topic.

Qua beplanting en manier waarop hij was aangelegd vonden we de achtertuin niet zo mooi en dus besloten even te laten voor wat het was omdat we uiteindelijk misschien wel alles wilden omgooien. Deze lente begon ik het toch jammer te vinden want we zaten daardoor toch een stuk minder in de tuin. Paar weken geleden was mijn man een lang weekend weg en besloot ik in m'n eentje bijna alles om te gooien: compleet onderschat hoeveel werk dat nog zou zijn en heb mijn impulsiviteit dat weekend dus ook echt vervloekt
Weekend daarna de andere kant samen met mijn man gedaan en toch wel heel blij met het voorlopige resultaat.

...
Bij deze paal nu meerdere tinten roze
Ze ging er eentje ophalen of ze er ook eentje voor mij mee moest nemen? .... Tja, ja natuurlijk @ plantenverslaafd