Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 14:20

Hoi !

Ik lees al een tijdje mee en wil nu ook wat actiever gaan meepraten. Heb Scoupy gedownload nav dit topic en vandaag geprobeerd. Grappige app! Heb 2 flessen drinken gehaald en de aanvragen zijn goedgekeurd. Nu afwachten tot het geld gestort wordt.

joyce_eddy

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 16:06

Ook de lenor gehaald dank voor het delen van de link weer!

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 17:34

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 22:26

Ik heb weer een domme Scoupy actie. Had vitaminwater dubbel meegenomen om hem op 2 accounts in te dienen maar had er ff overheen gekeken dat het een persoonlijke aanbieding was. Oeps! Op tweede account dus niet in te dienen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 22:28

Die heb ik ook staan bij scoupy :))

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:15

Er zijn weer nieuwe acties bij op Scoupy; maar hoef het allemaal niet te hebben -O-

Edit: typefout verbeterd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:33

fienaaa schreef:
Er zijn weer nieuwe acties bij op Scoupy; maar hoef het allemaal niet te hebben -O-

Edit: typefout verbeterd

voor mij ook niet interessant.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:38

Meteen even gekeken, maar helaas voor mij ook niks.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 13:06

Nee voor mij zat er ook niks bij :o

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 14:19

Ik heb een potje Olvarit mee genomen voor het geval we het een keer nodig hebben. Heb deze week 20,- euro over, erg mooi meegenomen.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 15:59

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 16:46

Misschien ga ik de Babybel en pizza wel halen, rest iig niet.

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:35

Lenor actie was hier lekker snel uitbetaald. Dank voor het delen hier, superhandig!
Nieuwe scoupy's vallen me iets tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:38

Pizza gehaald , je kan alle soorten halen he ;) . Niet alleen die nacho en kebab , vrijdag pizzadag voor mij ideaal :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 16:00

Oh ik dacht alleen die twee. Nacho wilde ik wel proberen, misschien morgen even halen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 16:02

Dat denken meerdere mensen :P , oog viel er opeens op in de app . De nacho lokt mij juist niet

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 16:06

Rebecca schreef:
Dat denken meerdere mensen :P , oog viel er opeens op in de app . De nacho lokt mij juist niet

Haha ja alle soorten die mogen (weet niet of ze dat allemaal zijn trouwens) staan er netjes bij. Ik ging lezen omdat die twee mij ook niet trokken. Maar erg suggestief is die actie wel zo met alleen die pizza's op het plaatje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 16:07

Alwiene schreef:
[naam] schreef:

Haha ja alle soorten die mogen (weet niet of ze dat allemaal zijn trouwens) staan er netjes bij. Ik ging lezen omdat die twee mij ook niet trokken. Maar erg suggestief is die actie wel zo met alleen die pizza's op het plaatje.

Dat dus :j , rot plaatje ook :+

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 12:18

Heb een pizza en Activia gehaald. :D

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 12:39

Ik heb net alleen het sourcy water gehaald voor mijn kinderen, en binnen een uur is mijn aanvraag al goedgekeurd! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:02

Ik heb geld van gisteren al teruggestort :oo, ,best snel :j

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 14:19

Jullie bezuinigingen vooral door gratio producten lees ik. Maar als ik kijk wat je krijgt zijm dat dingen die ik zelden koop. Ik drink voornamelijk water en probeer zoveel mogelijk te koken zonder pakjes en zakjes en zo vers mogelijk zonder alle toevoegingen.

Ik moet het voornamelijk hebben van de turk bijvoorbeeld en de toko. Bizar hoeveel je daar ook mee uit spaart. Kook ook grotere hoeveelheden die lekker zijn om in te vriezer. Werken allebei onregelmatig dus als we altijd apart vers moeten koken of kant en klaar moeten halen werkt dat niet.
Hebben jullie nog lekkere recepten voor in de vriezer die niet duur maar wel lekker en gezond?
Favoriet is bij mij bijvoorbeeld soto ayam soep, pilav van tomaat/perzikkensaus, spaghetti, nasi. Maar wil wel eens een keer wat anders maar wel budget vriendelijk :) !

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 15:56

Geloof niet dat het besparen voornamelijk door die gratis producten gebeurd hoor

Tis alleen soms leuk om op die manier iets uit te proberen of als het iets is wat je sowieso kunt gebruiken is het ook mooi meegenomen.

Verder besparen de meesten gewoon voornamelijk door op te letten wat en waar je koopt
Toko's enzo zijn leuk
Maar net als de markt die hier ook regelmatig genoemd worden moet je dan wel iets in de buurt hebben
Ik moet voor een normale supermarkt al het dorp af :+

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:08

Ik heb net de Dr. Oetker pizza gehaald!
En ik dacht, ik ga even makkelijk eten, dus ik had zo'n snel&smakelijk zak van Aviko. Stond voor €2,99, aan de dure kant, maar goed. Kom ik bij de kassa, moet ik €4,11 voor de Aviko en de pizza betalen. Bleek er €1,80 korting op de Aviko te zitten *\o/*

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:43

In eerdere topics is inderdaad heel veel aandacht besteed aan onder andere de markt, toko's en tips met betrekking tot zo goedkoop (en liefst gezond) mogelijk de boodschappen inslaan. Op dit moment word er veel gepraat over Scoupy of andere pagina's die producten aanbieden, om elkaar zo te helpen eens iets gratis te proberen, wat mij betreft heel fijn!

Deze week word nog een dure week, daarna wil ik proberen weer flink te gaan bezuinigen, onder andere door te minderen met vlees en vaker vegetarisch te eten. Alhoewel er dan wel weer meer groente op tafel komt en die ook niet altijd goedkoop zijn. Helaas levert de markt hier naar mijn idee weinig op, vind ze vaak nog erg duur en op de zaterdagmarkt kom ik vrij weinig (mij te druk). Wil nu vooral dagelijks even binnen hoppen bij de super en afgaan op afgeprijsde artikelen, kijken of ik zo kan besparen.