Dank jullie wel voor de mening over de tegels!! Blij dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
Vandaag is de chapper komen verder werken. Hij stond voor de deur om 6u15, gezien ik nog heb gewerkt tot 1u ‘s nachts, was het voor mij maar een kort nachtje
Ik heb hem even geholpen, daarna ben ik gaan werken tot rond de middag. Hij belde dan met de vraag wat er aan de hand was met de dorpels in de keuken en eetkamer. Gelukkig was ik bijna thuis, dus hup hup met een bang hartje doorgereden ( niet te snel hoor
) uiteindelijk blijkt dat de dorpels in de keuken en eetkamer 1,5 cm lager liggen dan de dorpel van de voordeur en dat is teveel. De aannemer gebeld en doorgegeven aan de chapper en de ramenman gebeld en doorgegeven. Als ik de uitleg moest doen, was het nu nog niet duidelijk denk ik.
Wie er in de fout is gegaan weet ik niet, de aannemer volgt het dorpelplan van de ramenman, dus is het plan fout of verkeerd opgevolgd?
Waarom heeft de ramenman de dorpels niet gecontroleerd toen ze de ramen kwamen opmeten?
Allemaal geen idee, maar gelukkig komen morgen beide naar hier om het op te lossen.
Ik hoop dat het geen vertraging gaat veroorzaken, daar heb ik morgen pas duidelijkheid over.
De chapper heeft ondertussen de tegels besteld en zal ze de laatste week van oktober plaatsen

Smurrie

Klaar

Katten vangen

Moest het nog regenen vannacht… merci buurman voor de hulp