Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Es_ther schreef:Ik heb tijdens m’n studie bijna altijd gewerkt, behalve tijdens stage. 40 uur per week stage * reizen + bijbaantje trok ik toen echt niet. Zeker niet als bijbaantjes je het hele weekend + 3 avonden inplannen terwijl je zegt dat je niet kan.
Ik ben ook bang voor de jaar afrekening... betalen al 150,- per maand voor GWL, maar vorig jaar moesten we ruim 200 euro bijlappen en toen werkten we niet thuis. Dus ben een beetje bang
Samantha_ schreef:Jawel ik los wel af. Je mag de helft aflossingsvrij hebben en andere deel los ik dus op af. Maar ik loste ook extra af.
Samantha_ schreef:Jawel ik los wel af. Je mag de helft aflossingsvrij hebben en andere deel los ik dus op af. Maar ik loste ook extra af.
Century schreef:Wat jij zegt heet annuitairJe kan ook nog lineair aflossen. En in sommige gevallen kan je ook (een deel) aflossingsvrij hebben, al is dat niet meer zonder meer mogelijk. Je lost dan niets af, je betaalt alleen rente. Je hebt lage maandlasten, maar je moet na je looptijd wel een manier hebben om je hypotheek af te betalen (bijv. beleggingen oid) of een nieuwe hypotheek afsluiten.