Ik vind het meeste nog best heel leuk! Bovendien is de basis overal gewoon heel neutraal en licht - hoef je weinig mee. Maar die oranje gordijnen en de bank bv zou ik best over willen nemen.
Die keuken heeft wel iets te veel WK-Voetbal zo, maar zelfs daarvan denk ik dat het ook komt omdat de tegeltjes op de vloer zo donker zijn - met een witte vloer ziet zelfs dat er misschien wel leuk uit. (Dat zou ik denk ik als eerste proberen, en dan daarna pas de deurtjes schilderen of vervangen.) En de badkamer is heel leuk.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 19-02-21 20:37
Ja, ik heb weinig met oranje als kleur, maar ik vind het in de meeste ruimtes van dit huis niet storend! Behalve dan de keuken. Dat is imo echt too much maar de vloer helpt idd niet mee.
Zoals daar op het toilet. Niet Mijndomein in ieder geval!
Shadow0
Geplaatst: 19-02-21 21:08
Dat is echt niet puur jaren 70 hoor! De tegeltjes in de wc misschien, maar de rest is overduidelijk een moderne weergave met daarin 'elementen' (he get, op zeker moment ga je dus blijkbaar vanzelf dat soort jargon overnemen) van toen.
Dat oranje, tja daar moet je van houden..het is iig niet mijn kleur. Wat mij op viel is dat ik de keuken zo onhandig geplaatst vind ten opzichte van de eetkamer...
Inclusief 3 ezels. Hier kan je wel echt wat van maken!!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 20-02-21 10:18
Leuk huis Melanie. Ik vind het wel hier en daar wat klein en hokkerig aan doen en best veel geld. Maar dat zal de locatie ook zijn. Die is vast zo weg!
Bij het huis in Ambt-Delden moet je echt door de inrichting kijken, maar leuk huis! Als je daar de handen uit de mouwen steekt, kun je er idd wat moois van maken!
Die in Jubbega is ook leuk! De sneeuwfoto's doen imo een beetje af aan het huis en de omgeving.