Mijn Charge 3 heeft het plots begeven (na precies 2 jaar en 3 dagen, daaaag garantie) dus ik wil een nieuwe. Maar waar ik me ontzettend aan stoorde was dat ik de tijd amper (of gewoon niet) kon aflezen overdag. Ik ben op zoek naar iemand met ervaring met andere Fitbits, hebben die dat ook?
Of anders nog andere goede adviezen? Ik heb het topic wel gelezen maar de meeste adviezen hier gaan over oudere smartwatches.
Wat ik wil kunnen: stappen tellen, hartslag meten, slaap bijhouden, wekfunctie, voeding bijhouden, stresslevel bijhouden, GPS, functies om te tracken tijdens het sporten, muziek afspelen zou mooi meegenomen zijn, telefoon opnemen. Een echt diehard sporthorloge is voor mij too much (en te duur), ik zoek een mooi modelletje tussen ‘het simpelste’ en ‘kan alles’ in. Any advice?

Op zich heb ik trouwens geen voorkeur trouwens voor een merk, maar ik ben bekend met Fitbit en die vind ik prijstechnisch heel schappelijk. Ikheb een iPhone maar ik vind een Apple Watch te duur én elke dag opladen lijkt me stom.