Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Dit is niet heel erg interieurwaardig denk ik, maar jullie zijn best wel geniën als het aankomt op slim inrichten...
Ik heb een reden gevonden om vrij te nemen binnenkort... Ik wil mijn zolder graag opknappen. De zolder is bereikbaar via een vlizotrap, waar ik een traphek omheen wil maken. Verder is de zolder nog geheel origineel, wat betekent dat het alleen maar beton is en hout... En het stinktEn er komt op de een of andere manier altijd zand/rommel op de vloer te liggen. Goor
![]()
Nu wil ik ergens komende zomer een nieuwe keuken en moet ik misschien zelf eens laminaat gaan leggen. Dus ik dacht, één en één is twee... Ik ga de zolder sausen en laminaat leggen. Om het mezelf te leren.![]()
Maar nu is mijn zolder echt een zolder, dat wil zeggen, het begint meteen onder de kap. Er zijn geen rechtopstaande wanden, waardoor het laminaat helemaal doorleggen best lastig is.
Wanden maken is een optie, zou dat ook een stukje isolatie opleveren? Ben ik dan van de rommel af? En hoe zouden jullie dit doen? Ik heb even gedacht aan rails om er schuifdeuren te maken. Of een heel klein stukje aftimmeren en er iets achter stoppen? Of gewoon niets er achter stoppen?
Of toch gewoon helemaal doorleggen?
Ben benieuwd naar jullie input!
Kaaaren schreef:Ik heb net een eikentafel gemaakt. Van een oude tafel van marktplaats. Zelf het frame gemaakt, hout helemaal af gekrabd en geschuurd.
Dit was het blad voor, poten er al ondertuit gesloopt.
[ [url=m/CwcoCt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Poten gelast en vernis erover
[ [url=m/Ae9R8f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eindresultaat:
[ [url=m/nGFfJu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Komt als vergader tafel op het kantoor
Lieszje schreef:Leuk Saul, dat is al bijna
Dat zou ik wel even doen ja
Ik had een huurwoning van de woningbouw en heb hem nagenoeg kaal opgeleverd
Nieuwe huurder deed moeilijk om 50 euro voor een zgan inbouw afzuigkap, inbouwkoelkast, bijna alle lampen, twee kamers de ondervloer voor bijv. laminaat en de gordijnroede en gordijnen op een slaapkamer (alles max. 4 jaar oud).
Lukt het met klussen Jes?
Succes Floko!
KimD schreef:Ik heb jullie creatieve hulp nodig! Wij zijn op zoek naar een nieuw kastje voor de TV en salontafel(tje).
Het TV kastje wat we nu hebben is open aan de voorkant met links en rechts een kastje, vrij standaard model. Maar, ik wil graag een geheel dicht TV kast(je) met het liefst iets van glas aan de voorkant zodat de mediabox en PS4 gewoon erin kunnen staan en gebruikt kunnen worden zonder dat een lade of deur open moet.
Liefst houtachtig, eigenlijk als het maar geen hoogglans is. Het moet vooral praktisch zijn en huisdierproef.
Het lijkt bijna onvindbaar.
We hebben eigenlijk alle reguliere winkels al gehad, dus ik dacht, misschien weten jullie nog iets van winkels of webshops wat niet zo bekend zijn en welke leuke dingen hebben?