Kaitlyn schreef:Paarden pesten met een net niet bereikbare wilgentunnel.![]()
Wel een heel mooi hek!
Haha, geloof niet dat mijn paarden al te veel mogen klagen met alles wat ik voor ze maak

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaitlyn schreef:Paarden pesten met een net niet bereikbare wilgentunnel.![]()
Wel een heel mooi hek!
DubbelDun schreef:Hier vraten ze eerst de haren uit de borstel en toen die niet lekker bleken werd de borstel verbannen tot niets doen. Hij hangt nu 2 maanden en op de ontbrekende plukken is ie nog als nieuw
palousa_boy schreef:Ik heb vaak gewoon alles dat ik eventueel nodig heb gewoon in een emmer zitten. Van elk soort isolator een aantal, van elk koord een paar meter, wat gereedschap etc.
Als het nodig blijkt neem ik de boormachine en wat extra spullen mee.
De emmer staat in de zomer standaard in de auto, omdat de paarden dan niet aan huis stonden.
Straks doen we elk jaar sowieso een ronde groot onderhoud om gebroken palen te vervangen etc. Maar dan hebben we iets meer hekwerk om te onderhouden, dat blijft niet bij een paar kilometer zoals nu.
superpony schreef:Ja, dat is ook echt opvallend he?! Onderkant van onze grote boom is echt heel recht gesnoeid. Denk er nu pas aan, nu jij het zegt. Stond er gister wel naar te kijken toen mn ruin stond te snaaien.
Je blijft in ieder geval lekker bezig.
En wat een zooi moet je hebben he?! En een berg reserve spul, maar als er iets kapot is, net niet het goede nog hebben liggen........
Lekker als je track af is en ze daar volop gebruik van kunnen maken.
pmarena schreef:Dat is ook leuk als je ooit begonnen bent met cord, daarna overgestapt op lint, en toen toch maar op draad...dan moet je elke keer door die bak met restanten zoeken op zoek naar dat ene specifieke dingetje waarvan je hoopt die er er nog tussen ligt
DubbelDun schreef:Ik heb isolatoren daar past alles op/in.
[ Afbeelding ]
Gaan ook niet snel kapot. Als e teveel druk op komt springen ze open en sluit je ze ook weer makkelijk.
neile schreef:Cordverbinders, ja! Ik had me daar ook op verkeken, vaak nog bakjes bijbesteld daarvoor, maar geloof me: ze zijn wel megahandig. Manlief vond dat ik niet moeilijk moest doen en die dure cordverbinders moest vervangen door een goeie knoop, maar als je ergens een doorhangende draad hebt, is zo'n cordverbinder toch wel héééééél handig!
Jes schreef:Ik verkijk me vreselijk op schroeven die ik nodig heb
Moet alweer gaan halen.
superpony schreef:Weet je wat ik ook irritant vind?? Als je achterin een wei loopt en ziet dat het draad kapot is en helemaal terug moet om stroom eraf te halen en je spullen en dan ook net dat ene niet meer hebt. Ze maken het meestal kapot waar het het verste weg is, hahaha
En mijn man presteert het om altijd met een lege accu van de schroefboormachine te staan![]()
Vandaar dus dat mensen alles met strotouwtjes oplossen, hahahaha
palousa_boy schreef:Ik heb vaak gewoon alles dat ik eventueel nodig heb gewoon in een emmer zitten. Van elk soort isolator een aantal, van elk koord een paar meter, wat gereedschap etc.
Als het nodig blijkt neem ik de boormachine en wat extra spullen mee.
De emmer staat in de zomer standaard in de auto, omdat de paarden dan niet aan huis stonden.
Straks doen we elk jaar sowieso een ronde groot onderhoud om gebroken palen te vervangen etc. Maar dan hebben we iets meer hekwerk om te onderhouden, dat blijft niet bij een paar kilometer zoals nu.
palousa_boy schreef:Ziet er idd lekker opgeruimd uit, ben benieuwd hoe lang dat duurt![]()
Hier duurt zoiets iig nooit heel erg lang![]()
Soms ligt er meer spul in de auto dan dat er in de garage over is, tegen die tijd moet ik de auto maar weer eens opruimen omdat ik niet meer weet wat er allemaal in ligt