Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
knabbelgirl schreef:Jep de boiler wordt nl door iets aangedreven, stroom. Dus als het daar lekt, dan is enkel de stroom die hoger is, gas enzo is pas hoger als het ook daadwerkelijk meer draait en rondpompt. Zij hadden enkel die piek in de wintermaanden omdat hij dan delen van de dag aanstaat, tegenover enkel voor water van douchen en wassen in de zomer. Zij hadden het gelukkig per 2 weken bijgehouden en konden exact zien wanneer de pieken waren (oktober t/m maart toen)
lifaya schreef:Mijn koelkast gaf niet zover verbruik aan, mijn grillapparaat. En die heb ik hooguit 5 minuten per dag aanmijn koelkast daarintegen is erg zuinig, daar heb ik de verbruiksmeter op gehad en hij verbruikte precies wat dit model hoorde te gebruiken, 1 kWh per dag.
Als er niks uit de ijking komt stap ik naar de geschillencommissie. Nogmaals, het is onmogelijk dat ik, met de aparaten die ik heb, dit verbruikt heb. Onmogelijk.
lifaya schreef:Er gaat schijnbaar iets de hele tijd fout met het verzenden van het rapport. Hij gaat vandaag nog een poging wagen en anders brengt hij het langs. Helaas niks meer gehoord ban oxxio. Als ik het rapport heb ga ik maandag even bellen. Misschien is die contact persoon wel op vakantie ofzo?
Meterstand is nu 88512
Daar had hij zelf wel wat actie achter mogen zetten. turtlelito schreef:Maar waar zouden ze je over moeten contacteren op het moment?
Zij wachten volgens mij op jouw reactie toch? Dan is er niets aan de hand: zodra jij je rapport hebt gewoon opsturen.
ik heb ook nog uitgezocht wat er in de laatste 5 maanden in huis zat voor ik er kwam, en toen woonde er dus wel iemand in het huis, mijn huis heeft niet lang leeg gestaan. Zij dachten dat het toen leeg stond. lifaya schreef:Sammie schreef:Dat ding kan dan toch gemaakt worden?
welk ding? Als er niks gevonden word in de meter en de nieuwe meter nog steeds hetzelfde verbruik aangeeft dan moet ik hier weg. Ik kan geen 230 euro aan electra per maand betalen?
Cookies schreef:Misschien dat het aftappen gestopt is, maar er is nog steeds een veel te hoog verbruik voor die paar apparaten die jij hebt, dat moet toch ergens vandaan komen. Ik heb dat nog niet in een jaar. Er moet toch iemand op deze aardbol zijn die jou daar mee kan helpen?