Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_ariskaa schreef:Hallo,
Ik heb net mijn nieuwe Galaxy S4 gekregen. Nu zit er aan de voorkant en aan de achterkant van dat doorzichtige plastic overheen. Die aan de achterkant is veel te groot en steekt helemaal uit dus ik neem aan dat die eraf moet. Die aan de voorkant past echter prima. Is deze bedoeld als screenprotector en moet ik die erop laten zitten? Of eraf halen en zelf een screenprotector kopen? Alvast bedankt!
desi92 schreef:Weet iemand hier hoe je KNOX kuny verwijderen? Na de update blijft hij in mn balkja staan om bij te werken. Ik heb hier geen ruimte voor en wil er ool geen ruimte voor maken want gebruik het niet. Maar nu wil het dus niet meer weg. Ik heb al via standaardapplicaties geprobeerd maar ook dit lukt niet
magic_lover schreef:[ Afbeelding ]
even een foto is misschien wat duidelijker..
Sorry dat zou ik ook niet weten desi. Je kunt de app niet verwijderen?
Bagheera_206 schreef:desi92 schreef:Weet iemand hier hoe je KNOX kuny verwijderen? Na de update blijft hij in mn balkja staan om bij te werken. Ik heb hier geen ruimte voor en wil er ool geen ruimte voor maken want gebruik het niet. Maar nu wil het dus niet meer weg. Ik heb al via standaardapplicaties geprobeerd maar ook dit lukt niet
Ik heb na updaten Knox en Kid niet gestart en geinstalleerd ofzo.