Amalarab schreef:nientje78 schreef:Ik heb het dan nog goedkoper![]()
Bruine bonen,gehakt en zo'n mixje van Honig en klaar.
We eten hier met z'n 3-en van.
dat is toch geen gezonde maaltijd, de groente mist!
En de bruine bonen dan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Bruine bonen zijn rijk aan plantaardige eiwitten, koolhydraten, ijzer, vitaminen en voedingsvezel.
saroanda schreef:Als ik naar een verjaardag ga zou ik er absoluut niet over na denken of ik iemand wel/niet op kosten jaag, ik word uitgenodigt dus neem ik aan dat diegene voldoende in huis heeft of voldoende budget om alles e kunnen betalen. Een feestje geven kost nou eenmaal geld. Ik snap dat er een groot verschil is tussen de prijzen in de kroeg en een fles cola uit de supermarkt. Maar ik vind dat dat jouw probleem is en niet die van je gasten. Hoeveel mensen komen er? Soms kan je wel een deal met een kroeg sluiten, als het je stamkroeg is bijv. Dan kan je misschien de drankjes voor 1,50 inkopen met consumptiebonnen.
Sheran schreef:Gisteren feestje gehad en iedereen vond alleen het eerste drankje op kosten van de jarige heel normaal. Ook heb ik de hapjes betaald. Ik was uiteindelijk 58 euro kwijt.
Marley schreef:Ik vind alleen boodschappen doen ook veel fijner
Ik maak een hele uitgewerkte lijst en dan gaat hij zich er mee bemoeienDoehoei!!
En inderdaad hij mikt dan ook dingen in de kar enzo... Het liefst zou ik em bij de kassa zien wachten, kan ie betalen en sjouwen (inpakken doe ik ook liever zelf op mijn manier)