Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik heb vorig jaar een vlinderstruik geplant. Weet iemand hoe die weer verder groeit? Gaat die vanaf de oude takken verder, of kan ik die snoeien en groeit er vanaf de grond weer een nieuwe tak? Hij is nu nog helemaal dor, dus ik hoop wel dat ie de winter overleefd heeft..
Mayling27 schreef:OK, die 3 weken wist ik niet.. Maar juist vanwege het weer dacht ik dat het wel ideaal zou zijn nu.. Ik moet eerst wachten tot dit weekend of begin volgende week 2 bomen uit de tuin gehaald worden (ivm de zooi die er vanaf komt).. Dan kan ik gaan beginnen..
Zie hier foto's van hoe de tuin was toen ik er kwam, na het omspitten en na het gras leggen (Okt 11), heb nog geen foto van nu, maar dat zal een combinatie zijn van foto 2 en 3.
1.
[ Afbeelding ]
2.
[ Afbeelding ]
3.
[ Afbeelding ]
Die 2 bomen in het midden, zijn 2 dennen van een meter of 10-15 denk ik.. Deze gaan om, tot een hoogte van een meter ongeveer en daar maak ik een hangtafel van (Omdat we niet de hele boom met wortel eruit krijgen zonder alles te vernielen)...
Mayling27 schreef:Tis alleen momenteel niet zo groen![]()
Hoop dat als de bomen eruit zijn, (dus geen voeding meer uit de grond zuigen), en zodra opnieuw gezaaid, geregend en de zon geschenen heeft, het weer stuk beter wordt
En komt ook omdat alle bomen nog kaal zijn hahahah