Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naomi_Haffie schreef:wil iemand voor mij de zinnen allemaal opnoemen van de sickers? en de gene die ik graag wil , wil halen?.
Mirjamsel schreef:Even een klein rondje Action gedaan. M'n nieuwe autootje komt eraan, dus ik heb zo'n leuk geurtijgertje gekocht voor aan mijn spiegel en een antislipmatje. Ook meteen een nieuwe schoolagenda gehaald met een vintage printMoet niet te lang in die winkel blijven, want dan koop ik veel te veel
Mirjamsel schreef:Oh, dat plakkerige vind ik zonde van mijn nieuwe auto, haha. Antislipmatje gaat er dus niet inBedankt voor de waarschuwingen, haha.
Ik heb een keer zo'n rode vissengraatding voor in de auto van m'n vriend gekocht. Na een jaar is zijn auto nog begeven van de aardbeienluchtIdd een goed idee om mijn tijger eerst even ergens anders te hangen. Ik wil hem ook niet voor de geur, maar voor de sier, dat ik mijn auto van veraf al herken, haha
_Kellyy schreef:Naomi_Haffie schreef:wil iemand voor mij de zinnen allemaal opnoemen van de sickers? en de gene die ik graag wil , wil halen?.
Ik ga ze vanavond of morgen voor je overtypen! Houd je er wel rekening mee dat het niet allemaal hetzelfde lettertype is? Ik heb daarom een tekst laten liggen omdat ik het niet mooi vond.