manzano schreef:Even opgezocht...... 4427,-
(zonder die extra opties 4115,-)
Edit: zonder opties nog minder..... 3850 ofzo. Is eea veranderd in materialen waardoor we geld terug hebben gehad.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Duurt me te lang voordat we kunnen verhuizen!
Ga maar es oefenen in de zomer 
Leuke klok heb je gekocht, vind de kleur op je muur ook erg mooi 
Denk een pagina of 10 geleden. Toen hadden we net te horen gekregen dat het van ons zou worden.
), die gaan we helemaal schuren en schilderen.

Jaa, die badkamervloer vind ik ook helemaal het einde! Begon spontaan te grijnzen toen ik die voor het eerst zag
M'n vriend zei al meteen "Oh oh, ik zie het al... je bent verkocht" Uhmjaa, behoorlijk
Ik vind het moeilijk om de kleur van mijn meubels te kiezen, mede dankzij de combinatie van de tegelvloer (die ik wel behoudt). Welke kleuren passen hier nu goed bij? Ook qua verf..
Creatieve mensen in de zaal aanwezig?
Alles in het beige wil ik dus absoluut niet
Vanaf de oprit loopt een paadje van ong.20 meter naar onze tuin. Onze tuin ligt achter de tuin van de achterburen.
Het huis dat mijn ouders 6 jaar geleden gekocht hebben (ook in België) was ook ongeveer zo ingericht. Op verkoopfoto's van Belgische huizen kom ik die stijl heel vaak tegen.
Het raam dat te zien is, is het enige wat die ruimte rechtstreeks verlicht, dus ik heb schrik dat het al te gauw donker wordt. Daarom dat ik eraan dacht aan de muur rechtover het raam een grote spiegel te hangen. rowo schreef:OMG Vankje!!! Wat een huisEcht prachtig!!! Helemaal mijn ding....
@ Manzano: dat scheelt echt niet veel met de onze, incl. meubel. En uiteraard hebben wij nog niet onderhandeld