yvonnedv schreef:Ik heb een tijdje geleden transferpapier gehaald en daar heb ik vandaag dit mee gefreubeld.
Wij halen die ook! Voor de fietscrossvereniging dienen de medewerkers en EHBO'ers vestjes aan te hebben. Uiteraard komen die vestjes van de action
Maar om het nou nog iets duidelijker te maken, hebben we zo onze logo's erop gestreken. Super strak! Ben alleen erg benieuwd hoe die het houden in de was.
Gisteren ook maar weer eens nara de action gegaan. Beurs van moeder mee, ga maar iets leuks halen voor bij je lime-groene tuinstoelen. Ja... Niks lime-groen dus.
Nee schat, we kopen niets anders. Maar ja... Daar lagen de koelelementen, en die waren goedkoop!
Ook spul gekocht voor de ruiten van de auto schoon te maken. Soort doekje op een houder, met speciaal spul erbij. Meteen gebruikt toen we in de auto zaten (roker = nicotine op de raam, verkeerd schoongemaakt dus mega smerig) en mijn ruiten zijn nog nooit zo schoon geweest.
Overigens komen de helft van de accesoires bij mij in huis van de action. Niet te duur om een keer wat anders op te hangen.
Borden, glazen etc halen we er ook. 1 kind, 2 wilde honden en een kat die spoken ziet, iedere maand een nieuw servies. Iedere maand een groot punt in de begroting, vloeken als er weer iets kapot viel. Nu kan ik er niet meer om lachen, maar het "agh-ja gevoel" zet eerder op dan de bekende verdomme!
Action.. I'm loving it!
Halleluja!