Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talsha schreef:Ondertussen zie ik door de bomen het bos ook niet meer.
Ben opzoek naar een telefoon waar je fatsoenlijk op kunt internetten. Dingen zoals Whatsapp moeten ook mogelijk zijn. Verder gewoon een goed geluid met bellen. Een kwalitatief goede telefoon is natuurlijk ook belangrijk! Verder heb ik eigenlijk weinig wensen. (Misschien dat ik het daarom ook wel zo moeilijk vind)
Niicole__ schreef:Talsha schreef:Ondertussen zie ik door de bomen het bos ook niet meer.
Ben opzoek naar een telefoon waar je fatsoenlijk op kunt internetten. Dingen zoals Whatsapp moeten ook mogelijk zijn. Verder gewoon een goed geluid met bellen. Een kwalitatief goede telefoon is natuurlijk ook belangrijk! Verder heb ik eigenlijk weinig wensen. (Misschien dat ik het daarom ook wel zo moeilijk vind)
Is de samsung galaxy txt wat?
Die heb ik nu (al is het nog maar een weekje), ik ben er erg tevreden over!
Hij is lekker snel, erg duidelijk met bellen (ik zet hem soms zelf wat zachter), verder whatssapp, hyves, facebook etc heb ik er nu allemaal.
Verder nog geen rare dingen gehad (al is dat meestal ook niet het geval binnen een week haha).
Ik moet eerlijk zijn dat ik tot nu toe nog niet zo'n fijne telefoon heb gehad!
Jeszica schreef:@Angrywolf: Apps gebruiken internet. Neem nou als een voorbeeld de facebookapp, die kun je alleen gebruiken als je een connectie met het internet hebt. Logisch, want facebook gebruikt internet. Of bijvoorbeeld de buienradar app, die heeft ook een internetconnectie nodig. Whatsapp, zelfde verhaal.. Veel apps kun je dus niet gebruiken als je geen internet hebt!