Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xEline

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:48

Ik heb mijn telefoon bij GSMTOPDEAL.nl besteld! me telefoon is gisteren binnen gekomen op de tijd dat ze me gemaild hadden, alles doet het en het is super goedkoop! je hebt alleen niet de alleraller nieuweste telefoon maar de samsung galaxy ace staat er bij, ik had de lg optimus besteld super telefoon.

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 20:54

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon.. Ik kan alleen niet echt een keuze maken, ivm slechte ervaringen van telefoons, en bang dat ik weer een drama ding krijg, haha!
Heeft iemand tips?
Wat er zowiezo op moet zitten: Camera, WiFi (WLAN), Touchscreen.
Een QWERTY toetsenbord zou fijn zijn, maar hoeft niet perse :)
Verder niet bereid meer dan €180 voor een telefoon uit te geven. :o

Zelf zit ik te denken aan de Samsung Galaxy Text wit.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 21:22

Samsung wave txt is misschien ook een optie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 13:49

Hallo! :wave:

Upje. :')
Ik wil graag een HTC telefoon, maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer. :') Wie kan mij begeleiden door dit enge oerwoud van (hele dure) telefoons? :')

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 13:54

Wat zijn je eisen aan een HTC telefoon?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 13:58

Ik zal ze eventjes op een rijtje zetten:

- Liefst een lekkere snelle, niet zo'n langzaam ding
- Redelijke camera (ik wil niet meer dit soort taferelen die ik nu wel heb met mijn iPod )
- Hij mag redelijk groot zijn.
- Goed werken met social media apps
- En natuurlijk WiFi

Ik heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:13

Mijn vriend heeft een HTC Desire Z, 5 mp camera en extra toetsenbord. Erg snelle telefoon om mee te werken. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:19

Ik heb liever geen extern toetsenbord, sorry. :')

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:20

Dan de HTC desire S? Is zonder toetsenbord maar dezelfde eigenschappen als de Desire Z.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 15:16

Ik zat meer te kijken naar HTC Desire HD, omdat ik veel fotos maak met mijn mobieltje. :D

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 15:42

Ondertussen zie ik door de bomen het bos ook niet meer.

Ben opzoek naar een telefoon waar je fatsoenlijk op kunt internetten. Dingen zoals Whatsapp moeten ook mogelijk zijn. Verder gewoon een goed geluid met bellen. Een kwalitatief goede telefoon is natuurlijk ook belangrijk! Verder heb ik eigenlijk weinig wensen. (Misschien dat ik het daarom ook wel zo moeilijk vind :') )

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 15:46

Ik volg hier even mee, ik heb ongeveer dezelfde eisen als Talsha. Ik ga dadelijk voor een half jaar naar het buitenland, dus is het handig als ik whatsapp op mijn nieuwe telefoon heb. Verder is het handig als ik mijn mail kan checken en op facebook kan en natuurlijk bellen en smsen. Verder heb ik niet veel eisen. Wie o wie helpt mij?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 23:15

Mag ik hier ook om advies vragen? Nu mijn oude gsm vaker kuren heeft, ben ik aan het denken om een nieuwe te kopen. Mijn wensenlijstje is:
-Nummerbehoud mogelijk en liefst zelfs dat ik mijn oude sim zo weer in de nieuwe kan doen (dit laatste hoeft niet, mag wel)
- Wil er mee kunnen bellen en sms. Internet, apps etc hoeven niet per se
- Liefst pre-paid of heeeeeel goedkoop abbo (foon is meer bedoeld voor als ik ergens iets later ben of pech onderweg heb ofzo)
- En het allerbelangrijkste: foon moet heeeel stevig zijn of in een houder gedaan kunnen worden, wil hem namelijk nog wel eens laten stuiteren of de tas waar hij in komt, niet erg zachtzinnig neerzetten...

Wie heeft er tips???

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:31

Wat wil je maximaal uitgeven aan de telefoon, jpitty?

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:33

Mag ook ik me melden?

Mijn bb is toch wel zo goed als op en zit dus rustig naar een andere telefoon te kijken.
Zijn er mensen die ervaring hebben met de HTC Desire S?

En ik heb nu mijn abbo bij hi, maar ik wil eigenlijk niet meer dan 20/25 euro kwijt zijn voor een abbo met internet.

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:35

Ben opzoek naar een leuke smartphone heb max 200€
Hij moet simlock vrij zijn.
Heb al een paar leuke gevonden maar ik zie gewoon door de bomen het bos niet meer.

En hoe zit dat met apps als je geen abbo hebt?
Hoorde net van iemand dat je ook als je een app gebruikt de telefoon op het internet gaat is dat waar?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:24

Amira_ schreef:
Wat wil je maximaal uitgeven aan de telefoon, jpitty?

Beetje gemiddelde prijs, heb geen idee eigenlijk wat zo'n ding tegenwoordig kost... Mijne is nu al zo'n 5 jaar oud minimaal...

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:56

Talsha schreef:

Ben opzoek naar een telefoon waar je fatsoenlijk op kunt internetten. Dingen zoals Whatsapp moeten ook mogelijk zijn. Verder gewoon een goed geluid met bellen. Een kwalitatief goede telefoon is natuurlijk ook belangrijk! Verder heb ik eigenlijk weinig wensen. (Misschien dat ik het daarom ook wel zo moeilijk vind :') )

Is de samsung galaxy txt wat?
Die heb ik nu (al is het nog maar een weekje), ik ben er erg tevreden over!
Hij is lekker snel, erg duidelijk met bellen (ik zet hem soms zelf wat zachter), verder whatssapp, hyves, facebook etc heb ik er nu allemaal.
Verder nog geen rare dingen gehad (al is dat meestal ook niet het geval binnen een week haha).
Ik moet eerlijk zijn dat ik tot nu toe nog niet zo'n fijne telefoon heb gehad! :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:32

Niicole__ schreef:
Talsha schreef:

Is de samsung galaxy txt wat?
Die heb ik nu (al is het nog maar een weekje), ik ben er erg tevreden over!
Hij is lekker snel, erg duidelijk met bellen (ik zet hem soms zelf wat zachter), verder whatssapp, hyves, facebook etc heb ik er nu allemaal.
Verder nog geen rare dingen gehad (al is dat meestal ook niet het geval binnen een week haha).
Ik moet eerlijk zijn dat ik tot nu toe nog niet zo'n fijne telefoon heb gehad! :)

Hoeveel heb jij hem betaald?
En is hij heel erg fijn? Vind hem ook wel leuk uitzien.

maflinger1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:35

Kunnen jullie mij vertellen of je ook zonder internet abonnement een telefoon (smartphone) kan nemen?
Man van de telefoonwinkel begon vorig jaar een heel verhaal te vertellen dat ie dan zelf zijn positie gaat bepalen?
Ik heb zelf niet zo'n zin in een internet abonnement, heb thuis en op school altijd wifi.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 11:05

Volgens mij kan dat gewoon hoor. Gewoon een losse smartphone kopen maar dan de 3G uitlaten.

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:39

@Maflinger1, ja hoor, dat kan. Dan heb je gewoon een bel+sms abonnement. Maar meestal betaal je dan wel meer bij voor je toestel. Wel echt zorgen dat dan je internetpakketgegevens uit staan! Anders maakt hij inderdaad connectie met het internet en betaal je klauwen vol met geld!

@Angrywolf: Apps gebruiken internet. Neem nou als een voorbeeld de facebookapp, die kun je alleen gebruiken als je een connectie met het internet hebt. Logisch, want facebook gebruikt internet. Of bijvoorbeeld de buienradar app, die heeft ook een internetconnectie nodig. Whatsapp, zelfde verhaal.. Veel apps kun je dus niet gebruiken als je geen internet hebt!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:07

Jeszica schreef:
@Angrywolf: Apps gebruiken internet. Neem nou als een voorbeeld de facebookapp, die kun je alleen gebruiken als je een connectie met het internet hebt. Logisch, want facebook gebruikt internet. Of bijvoorbeeld de buienradar app, die heeft ook een internetconnectie nodig. Whatsapp, zelfde verhaal.. Veel apps kun je dus niet gebruiken als je geen internet hebt!

Klopt. Maar sommige apps hebben ook alleen internet nodig voor het installeren en updaten. Bijvoorbeeld een spelletje als Angry Birds. En dat kun je makkelijk uitstellen totdat je bijvoorbeeld via Wifi verbinding hebt.

maflinger1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:13

Iemand ervaring met Samsung Galaxy Txt?
Werkt dat fijn, touchscreen en toetsenbord?

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:46

kunnen jullie mij misschien ook helpen

Ik ben op zoek naar een simlockvrije telefoon als vervanging voor mijn samsung Gio, deze krijgt na 6 maanden ineens kuren, heb hem vanmorgen volledig opgeladen om 9 uur uit de oplader gehaald en om 12 uur gaf hij aan leeg te zijn terwijl alles uitstaat en ik verder niks gedaan heb

Mijn eisen
- niet te duur
-touchscreen
-wifi
-android