[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Josefien

Re: Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:19

proficiat Patricia!
tegenwoordig duurt het wel even voor je eea hoort van de bank, geen nieuws is goed nieuws Monique!
Ze zijn volop bezig bij ons nieuwe huis, vanaf volgende week gaat het echte sloopwerk beginnen, er moet een nieuw dak op dus dat wordt heftig.
Weet iemand waar ik een blog kan aanmaken, vindt het wel leuk om alles te beschrijven met foto's enzo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:24

Patriciavt schreef:
JAAAAAAAAAAAAAAAA :):) :):)
We hebben vanmorgen een 'slot-bod' gedaan en die is geaccepteerd!!!!!

IK GA SAMENWONEN :):) :):)

Wow, dat ging snel!! :oo Hoe lang zijn jullie op zoek geweest en hoeveel bezichtigingen heb je gedaan? Even nieuwsgierig hoor, ik vind het echt super voor jullie! Heb je een linkje van jullie huis?

Wij krijgen bijna de sleutel... afwachten is best lastig!!!!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:38

OK, dames, ik zal geduld hebben ;-)

Josefien: wat betreft een blog, ben ik fan van Wordpress.com. Het is misschien wat minder makkelijk starten dan andere blogsites, maar als je eenmaal draait heb je gigantisch veel gratis webruimte en nooit advertenties op je website.

Ik heb er een aantal gemaakt en ze zijn allemaal totaal verschillend, omdat je andere thema's kan installeren.

Paar voorbeeldjes:

http://www.nieuwenoord.nl (mijn eigen dagelijkse blog)
http://kentucky2010.wordpress.com (over onze reis naar de Wereldruiterspelen)
http://ppgoolympics.wordpress.com (voor vrienden die naar de Olympische Spelen gingen)
http://fotomo.wordpress.com (mijn fotoblog)
http://albert.nieuwenoord.nl (blog van mijn echtgenoot)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:47

Ik heb ook weleens jouw blogs zitten lezen (ik ben ook zo dol op de VS), echt heel erg leuk! En ik wens je veel succes met de verkoop van je huis, het is echt een juweeltje.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:49

Dank je :o

Manjafiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 07:27

idd verhuisservice is voor doorsturen van post...met name nasturen. Als er dan verkeerd geadresseerd is of je bent vergeten een instantie een adreswijziging door te sturen dan stuurt tnt het naar je nieuwe adres...wel zo handig. Dan weet je ook direct dat je nog mensen vergeten bent een verhuisbericht te sturen. Daarnaast kan je via tnt ook adreswijzigingen doorgeven (maar dat doen we lekker zelf).

Verhuizen doen we zelf ;-).

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 07:30

dat is altijd het probleem met de huizen die je zo goed liggen.. je moet kijken en inprecipe al kopen..
anders zijn ze al verkocht..
ik heb toen echt een super mooi groot huis gezien, met veel mogelijkheden..
die staat echter nog steeds te koop.. de bank had er geen vertrouwen in dat ik het zelf kon betalen..
en dan baal je ook heel erg.

ik hoop in ieder geval voor jullie dat jullie snel een leuk huisje vinden..
waar wil je ergens gaan wonen ?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 07:36

Patries gefeliciteerd meid!!!!!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 08:24

@Patriciavt
Gefeliciteerd!!!

vlooike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 09:41

Patriciavt, gefeliciteerd.
MoniqueT, geduld hebben is inderdaad het enige. Wij hebben zeker al 25 kijkers gehad en van 90% hoor je niets meer terwijl ze volgens de makelaar wel geïnteresseerd waren. Sommige zouden zelfs met de bank gaan praten maar de meeste hebben het fatsoen niet eens om te zeggen dat ze toch geen interesse hebben.
Gisteravond nog naar wat huizen gekeken bij Utrecht maar ik weet nu zeker dat ik niet in een stad wil wonen. Geef mij maar een klein of groot dorp.

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:06

Monique bedankt, ik ga eens kijken!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:10

Ffortuna schreef:
Wow, dat ging snel!! :oo Hoe lang zijn jullie op zoek geweest en hoeveel bezichtigingen heb je gedaan? Even nieuwsgierig hoor, ik vind het echt super voor jullie! Heb je een linkje van jullie huis?

Wij krijgen bijna de sleutel... afwachten is best lastig!!!!

Whaha wil je het écht weten? :P
We waren niet echt op zoek nog, kwamen dit appartement tegen en vonden het allebei onwijs leuk. Toen dachten we, wat kan het voor kwaad om te gaan kijken en toen vonden we het zo leuk dat we besloten om het te doen!! Week na de bezichtiging zijn we met de aankoopmakelaar wezen kijken en nu, 5 dagen na die bezichtiging en heen en weer bieden hebben ze geaccepteerd!!

Het was onze 1e bezichtiging := Het voelt gewoon zo goed, waarom dan nog verder kijken als dit het voor ons is? Misschien niet de slimste keuze, maar soms moet je ook gewoon het over je heen laten komen en je gevoel volgen.

Dit is em :D http://www.funda.nl/koop/almere/apparte ... werhof-31/

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:52

|Patricia wat een leuk en vooral licht appartement! Ik vind het altijd mooi als mensen vanuit hun gevoel ervoor gaan! dus nogmaals proficiat (en volgens mij hoef je er niet veel aan te doen toch?)
Monique ik heb een blog aangemaakt maar 1 ding krijg ik niet voor elkaar: als je in de bewerking zit, hoe ga je daan naar het gepubliceerde, je blog zelf, zeg maar..beetje offtopic ik weet t :-)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:55

@Patricia
Super leuk appartement!
(wel een beetje aan de kleine kant als wij allemaal op je house-warming komen ;))

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:57

hahaha ja inderdaad!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:05

Whaha nou we proppen wel hoor!! :P
Het is idd heel licht en een hele fijne indeling wat het huis voor een appartement ruim maakt :j
Vriend werkt bij de luchtmacht aan de andere kant van het land (Woensdrecht) dus doordeweeks zit ik alleen, vrijdag en t weekend is hij thuis. Meer ruimte hebben we samen niet nodig. Dan liever iets kleiner wonen en dan lekker sparen!! En vergis je niet, je moet ook schoonmaken, dit is niet zoveel schoonmaakwerk _O-
En er hoeft idd weinig aan te gebeuren! Nieuw behangetje/verf in de slaapkamer(s) en her en der wat schilderwerk aan bruine muurplinten :P

Maar we krijgen 12 aug. de sleutel, das op donderdag. Dan hebben we donderdag tm zondag om te verhuizen enzo, dat moet wel lukken :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:05

Joh Patricia, als het goed voelt, voelt het goed toch? Maar ik dacht al, ik had je niet over bezichtigingen gehoord (nou ja gelezen), dus vandaar dat ik het even vroeg. Hartstikke leuk joh! (En ons huis hadden wij ook binnen 3 dagen bedacht dat we het wilden hoor :P )

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:40

Josefien schreef:
Monique ik heb een blog aangemaakt maar 1 ding krijg ik niet voor elkaar: als je in de bewerking zit, hoe ga je daan naar het gepubliceerde, je blog zelf, zeg maar..beetje offtopic ik weet t :-)

Mmm, vaak staat er ergens bovenin een blokje met 'bezoek site'. Soms ook niet, dat ligt aan het thema waarin je werkt. Wat in elk geval werkt is gewoon een nieuw tabblad openen en daarin je blog-url nogmaals intypen. Ik werk zo vaak met twee tabbladen naast elkaar open, een met het dashboard en het andere met de blog zoals je die gepubliceerd ziet.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:47

@Patricia: gefeliciteerd! Prima als het goed voelt!

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:35

Ik ben best nieuwsgierig... met hoeveel geld bokkers beginnende of niet beginnende huizenkopers nou ong op de markt komen..

iemand enig idee wat een beetje normaal is?:)
(kan ik gaan sparen:P)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:41

Dat is heel verschillend Stephanie.
Wij hebben een verschil tussen de hoogste en laagste van ruim 30.000 euro!!! Tevens kiezen wij ervoor om geen spaargeld in te brengen maar het spaargeld te gebruiken voor investeringen in het huis.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 10:21

Ik denk niet dat wij erg representatief zijn voor de gemiddelde koper Stephanie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 10:30

Stephanie, als je dat wil weten mag je PBen. Wij hebben spaargeld in het huis gestoken en gebruiken een deel voor het huis zelf (badkamer opknappen).

Nou ik ga er vandoor, heb zo voorinspectie en als het goed is heb ik vanmiddag mijn eerste huis :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 10:59

Ffortuna schreef:
Stephanie, als je dat wil weten mag je PBen. Wij hebben spaargeld in het huis gestoken en gebruiken een deel voor het huis zelf (badkamer opknappen).

Nou ik ga er vandoor, heb zo voorinspectie en als het goed is heb ik vanmiddag mijn eerste huis :D

Spannend 8-)

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:43

nou bij ons id de verbouwing begonnen hoor, er zijn al muren uit, tegels uit de vloer, ramen dichtgetimmerd...heb mijn weblog al aangemaakt en ben er druk mee bezig..morgen weer achter vloertegels aan en badkamer sanitair..